يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه گفت: در راستای افزایش دبی آب انتقالی و کاهش مشکل افت فشار آب در شهر ساوه این شرکت اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ و عملیات لوله‌گذاری و اتصال آن به خطوط اصلی آب در این شهر نمود.

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی" محسن کریمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه عنوان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه شماره 7 تصفیه خانه آب شهر ساوه ، ظرفیت انتقال آب از این تصفیه خانه به این شهر در حدودو ۷۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

🔹وی در ادامه عنوان کرد: در راستای نصب و راه اندازی این الکتروپمپ شرکت آب و فاضلاب ساوه اقدام به اجرای طرح ضربتی انجام عملیات سه راه گیری از خط 1200 میلی متری به منظور بهبود وضعیت آب بیش از 57 هزار مشترک در شهر ساوه و کاهش افت فشار در این شهر و در حداقل زمان ممکن و بدون قطعی آب نمود.

🔹سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه از حفاری و تجهیز دو حلقه چاه جدیدی در راستای تامین نیاز آبی این شهر خبر داد و عنوان کرد: اقدامات لازم برای حفاری و تجهیز دو حلقه چاه آب جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و در اینده ای نزدیک چاه مذکور وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

🔹وی نياز آبي شهر ساوه را 1100 ليتر برثانيه و کمبود موجود را 160 لیتر برثانیه اعلام کرد و متذکر شد : هر چند در کنار اقدام صورت گرفته ، 100 لیتر به توان تولید آب شهر افزوده شده ولی به دلیل خشکسالی و افت آبدهی سالانه منابع ابی زیر زمینی به میزان 60 لیتر برثانیه ، باز هم کمبود آب احساس می شود.

🔹"محسن کریمی " سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با بیان اینکه در صورت همراهی و مشارکت مردم در تابستان همه مشترکان از آب بهره‌مند خواهند شد.

🔹وی ادامه داد: وارد مدار شدن کولرهای آبی با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و خشک این شهرستان و مصرف بی‌رویه آب همزمان با شروع موج گرما منجر به افزایش تقاضا می‌شود و در شرایطی که با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم تنها راهکار گذر از این شرایط رعایت الگوی مصرف آب و عمل کردن به راه‌کارهای ساده صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group