جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه طی حکمی از سوی سید سعید میرنظامی دبیر جامعه اسلامی مدیران استان مرکزی ، دکتر خسرو آرام به عنوان دبیر جامعه اسلامی مدیران شهرستان ساوه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
🔺 برادر گرامی جناب آقای خسرو آرام

🔹 با توجه به سوابق و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر جامعه اسلامی مدیران شهرستان ساوه منصوب می شوید.

🔹 شایسته است با صدور ابلاغ اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران شهرستان، ضمن هماهنگی با فرمانداری محترم شهرستان متبوع، نسبت به ثبت تشکل اقدام فرمایید.

🔹توفیق شما و همه اعضای محترم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جذب حداکثری نیروهای انقلابی از خداوند متعال خواستاریم.

سیدسعید میرنظامی
دبیر جامعه اسلامی مدیران استان مرکزی

 

سید سعید میرنظامی صبح امروز در حاشیه ابلاغ حکم دبیر جامعه اسلامی مدیران ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: جامعه اسلامی مدیران در کل کشور شکل گرفته است، در شهرستان ساوه نیز با دوستانی که با هماهنگی جامعه مدیران اسلامی و شورای ائتلاف فعالیت‌هایی را انجام می‌دادند در ارتباط بودیم و بنا بر رسمیت بخشیدن به این موضوع در ساوه داشتیم.

وی با اشاره به انتخاب خسرو آرام به عنوان دبیر جامعه اسلامی مدیران در شهر ساوه افزود: این تشکل یک تشکل سیاسی است اما صرفا کارکرد انتخاباتی ندارد و تلاش می‌کنیم که بعد از انتخابات فعالیت و کارکرد جامعه اسلامی مدیران در کل کشور تداوم داشته باشد. 

دبیر جامعه اسلامی مدیران استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه گسترده است، ادامه داد: انتظار ما از دبیر شهرستان ساوه این است که افراد دارای یکی از دو ویژگی سابقه مدیریت در سطح شهرستان یا تحصیلات مدیریت و صاحب سبک در مدیریت را شناسایی کنند تا اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.

میرنظامی افزود: مهم‌ترین ویژگی افراد دارا بودن تفکر انقلابی و دل در گرو انقلاب داشتن است که این افراد باید با ساماندهی مناسب در بزنگاه‌های انقلاب که یکی از آنها انتخابات است موضع گیری‌های لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد جامعه اسلامی مدیران این است که همگام و همسو با مجموعه نیروهای انقلاب اعم از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت باید و همگام با سایر تشکل‌های انقلابی فعالیت‌هایش را به پیش ببرد.

دبیر جامعه اسلامی مدیران استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم اولین ثمره فعالیت این تشکل در شهرستان ساوه و  ایران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و مردم با مشارکت جدی خود در انتخابات، اتفاقات خوبی را برای انقلاب و نظام رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای این تشکل تبیین شرایط 8 ساله گذشته برای مردم است، خاطرنشان کرد: باید شرایط گذشته را برای مردم به خوبی تبیین کنیم و با ارائه برنامه و راهکار ببینیم چطور از ظرفیت‌های موجود در کشور بهره مفید را ببریم.

میرنظامی افزود: کارکرد غیر انتخاباتی این تشکل نیز این است که بعد از انتخابات با تشکیل جلسات حداقل دو هفته یکبار از دولت مطالبه‌گری داشته باشیم چراکه یکی از مشکلات این نوع تشکلات این است که بعد از انتخابات عملا تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه صرف نظر از نتیجه انتخابات باید از دولت منتخب به درستی مطالبه‌گری کرد، افزود: باید در بخش خصوصی و دولتی بر عملکرد مدیران حاکمیت نظارت کرد تا خدایی نکرده از ریل انقلاب خارج نشوند و در مقابل باید تلاش کنیم تا با کمک مردم انقلاب را در ریل اصلی خود قرار دهیم.

دبیر جامعه اسلامی مدیران ساوه نیز در این مراسم با ابراز امیدواری برای نهادینه شدن این تشکلات در جامعه گفت: اگر شکل و شبیه این فضا در جامعه تشکیل و نهادینه نشود نمی‌توانیم جامعه مدرنیته اسلامی داشته باشیم.

خسرو آرام با بیان اینکه بخشی از ارتقا و رشد فرهنگی مردم در قالب این تشکلات فراهم می‌شود، افزود: اهداف، راهکارها و پیشنهادات بعد از انتخاب اعضای شورای مرکز در ساوه بصورت جامع و مشروح به مردم انتقال داده خواهد شد. 

گفتنی است در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سید سعید میرنظامی دبیر جامعه اسلامی مدیران در استان، خسرو آرام به عنوان دبیر جامعه اسلامی مدیران در ساوه منصوب شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group