پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

استاندار مرکزی گفت: شهرداری مامونیه اقدامات زیربنایی و ماندگاری را برای توسعه متوازن شهر انجام داده است.

سیدعلی آقازاده یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در آئین بهره برداری از پروژه های شهرداری مامونیه مرکز شهرستان زرندیه اظهار کرد: اقدامات زیربنایی که بر مبنای نیاز شهروندان تعریف و اجرایی می‌شود ماندگار بوده و شهروندان از آثار و برکات آن سال ها برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: مدیریت شهری مامونیه نیز اقدامات و فعالیت‌های زیربنایی شامل توسعه شبکه معابر، فضای سبز و زیباسازی، اجرای پیاده‌راه‌ها به روش سنگ فرش را صورت داده است که علاوه بر زیبایی شهر موجب تقویت مبلمان شده است.

استاندار مرکزی افزود: ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان از جمله شاخص‌های رضایت از عملکرد مدیریت شهری است و ساماندهی معابر شهری و زیباسازی از مولفه های رضایتمندی شهروندان است که این رضایتمندی از مجموعه مدیریت شهری دیده می‌شود.

شهردار مامونیه نیز با اشاره به افتتاح چهار پروژه در حوزه مدیریت شهری مامونیه همزمان با دهه مبارک فجر اظهار کرد: زمین ورزشی و چمن مصنوعی به مساحت دو هزار مترمربع برای انجام فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال و تنیس با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

امیرحسین عبدالعظیمی افزود: افتتاح پاساژ خیابان امامزاده با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار و همچنین پروژه آبنما میدان امام حسین(ع) با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر است.

وی بیان کرد: افتتاح روشنایی بلوار امیرکبیر و بلوار شهید سردار سلیمانی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیون ریال از محل منابع مدیریت شهری شهر مامونیه است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و برای ۱۵ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.

شهردار مامونیه به پروژه‌های در دست اجرای مدیریت شهری نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت و بهسازی معابر از جمله پروژه‌های مهم در دست اجراست و تکمیل هتل نیمه کاره و احداث شهر بازی نیز از جمله نیازهای این شهر است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group