شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه گفت: جمعه‌های هر هفته بازارچه سنتی صنایع‌دستی در گذر عباسی شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

رضا ایاز با اشاره به اینکه شهرستان ساوه دارای ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی است که در ۱۰۰ رشته مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: مراسم افتتاح  بازارچه صنایع دستی روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان شهرستان  برگزار شد و این بازارچه جمعه‌های هر هفته تا ساعت ۲۰ شب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، وی افزود: در این بازارچه، تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان و سوغات محلی و غذاهای سنتی استان عرضه می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه با بیان اینکه این بازارچه جمعه هر هفته در محل گذر عباسی شهرستان ساوه بر پا خواهد شد، گفت: جمعه بازار صنایع دستی با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنرهای سنتی این شهرستان برپا می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب از این بازارچه در محل گذر عباسی شهرستان ساوه دیدن کنند.

ایاز اظهار کرد: این بازارچه با همکاری شهرداری و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان برپا شده است تا بتواند ظرفیتی برای معرفی و عرضه آثار هنرمندان صنایع دستی فراهم آورد.

انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group