شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: چمن و امکانات نامناسب در خور نام شهرستان صنعتی ساوه و تیم پرهوادار خوشه طلایی نیست و فوتبال این شهر از نظر امکانات سخت افزاری و زیرساخت ها بسیار فقیر است.

«سهراب بختیاری زاده» روز پنجشنبه در پایان دیدار تیمش مقابل هوادار تهران از هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان به که تساوی بدون گل منجر شد، به ایرنا گفت: از سه ماه پیش تاکنون که در ساوه حضور دارم و از همان روزهای نخست سرمربیگری خوشه طلایی خواسته ام از مسئولان شهرستان این بود که برای این زمین تدبیری بیندیشند.

وی ادامه داد:‌ حیف است برای شهری چون ساوه که در سالهای گذشته و امسال تیم خوب و پرهواداری در مسابقات لیگ آزادگان داشته است، کیفیت زمین چمن و امکانات در این حد باشد.

سرمربی خوشه طلایی ساوه تاکید کرد:‌ قطعا تامین همه ملزومات به تنهایی از عهده مالک خوشه طلایی بر نمی آید و مسئولان هم باید کمک کنند تا با فراهم شدن امکانات مورد نیاز و زیرساخت های مناسب، شرایط را برای موفقیت تیم و صعود به لیگ برتر فراهم کنند.

وی در مورد دیدار امروز با هوادار نیز، گفت: بازی بسیار درگیرانه و فیزیکی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم ما قصد داشتیم با تلاش زیاد سه امتیاز را به دست آوریم زیرا در هفته های قبل به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم.

بختیاری زاده گفت: برای نخستین بار این موضوع را در رسانه ها اعلام می کنم که هشت بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل ابتلا به کرونا و سه نفر دیگر هم به دلیل مصدومیت را در سه هفته نخست لیگ آزادگان اختیار نداشتیم در حالی که ۶ تن از این بازیکنان را یاران اصلی که حساب ویژه ای روی آنها باز کرده بودیم، تشکیل می دادند.

 وی اظهار کرد: با بازگشت چند بازیکن کرونایی و مصدوم تیم در بازی با شاهین بوشهر روند حرکتی و انجام برنامه های تاکتیکی تیم خوشه طلایی بهتر شد و امروز هم با علم به اینکه تیم هوادار بسیار قدرتمند است به میدان رفتیم و محکوم به پیروزی بودیم اما با وجود تلاش جانانه بازیکنان تیم و خلق موقعیت های فراوان همراه با کار دفاعی عالی، متاسفانه ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه افزود:‌ قطعا در هفته های آینده با کامل شدن تیم روند رو به رشد و ریتم بهتری در زمین مسابقه خواهیم داشت و با کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو شرایط بهتری در جدول رقابت ها ایجاد می کنیم.

وی در خصوص داوری مسابقه امروز تیمش با هوادار تهران، گفت: من کارشناس داوری نیستم و بدون شک داور هم دوست دارد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد و در طول سالهایی که بازیکن یا مربی بوده ام به این نتیجه رسیدم که بازیکنان باید همه تلاش خود را به گونه ای به کار گیرند که اگر احیانا داور هم مرتکب اشتباهی به ضرر آنها شد، باز هم نتیجه لازم را کسب کنیم.

خوشه طلایی ساوه از چهار مسابقه این فصل رقابت های لیگ آزادگان دارای ۲ امتیاز است و در رده هفدهم جدول قرار دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group