پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: کشف هزار عدد داروی انسولین به همت بسیجیان از یکی داروخانه های سطح شهر ساوه و کشف انبار احتکار روغن نباتی از توفیقات بسیج بود که منجر به پیگرد قانونی و قضایی محتکران شد.

سرهنگ حجت‌الله دستجانی امروز چهارشنبه ۲۸ آبان در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد، با تاکید بر اینکه انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نیروی آماده برای اجرای هر فرمانی در حوزه‌های مختلف کشور آماده خدمت است.

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را "بسیج پیشروی خدمت و امیدآفرین" است، افزود: ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیش‌بینی شده و طبق روزشمار بسیج و مقتضیات شرایط کنونی، بیشتر از طریق فضای مجازی و با جمعیت کمتر انجام می‌شود.

وی روز جمعه ۳۰ آبان ماه را اولین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، معنویت و سلامت بیان کرد و افزود: آغاز طرح معاینات مردمی توسط جهادگران بسیجی، ضدعفونی محلات، پویش نذر خون، رزمایش ثامن در فضای مجازی با محوریت نشست های روشنگرانه و نواختن زنگ بسیج در سامانه آموزشی شاد از جمله برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ساوه، "بسیج فرزند مسجد و خادم مردم" را شعار دومین روز هفته بسیج بیان کرد و افزود: برنامه های این روز اجرای پویش سلیمانی‌ها با ارائه خدمات عمرانی، آموزشی، فرهنگی و درمانی متناسب با نیاز محلات، سرکشی از پرستاران و مدافعان سلامت است.

وی، به شعار سومین روز هفته بسیج با عنوان "بسیج، مبتکر در حل مسئله" اشاره کرد و گفت: استراتژی دشمن ایجاد مسئله است و در مقابل، بسیج به دنبال حل مسئله در ابعاد گوناگون است. امروز بسیج با تمام ظرفیت های خود در خدمت مردم است و با اجرای پایش صنایع همگام با کشاورز و تشکیل نشست‌های تخصصی بدنبال حل مسئله است. پایگاه‌های بسیج به عنوان کانون و پایگاه مبارزه با ترفندهای دشمنان در تمامی حوزه‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

وی "بسیج، الگوی سبک زندگی اسلامی" را شعار چهارمین روز هفته بسیج بیان کرد و گفت: در این روز برگزاری کارگاه های کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی در محله های آسیب پذیر از جمله برنامه هاست.

سرهنگ دستجانی، شعار روز پنجم را" بسیج، ولایی، انقلابی و تمدن ساز" دانست و افزود: افتتاح چهار باب منزل مسکونی محرومین و توزیع هزار بسته معیشتی در استمرار طرح کمک مومنانه از مهمترین برنامه‌های این روز است.

وی، "بسیج، نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری" را شعار روزهای ششم و هفتم هفته بسیج بیان کرد و افزود: استماع سخنان رهبری معظم انقلاب از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ارتقای توانمندی های راهبردی بسیج در کلام رهبری و گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده ایثارگران با رعایت موازین بهداشتی از جمله برنامه‌های این دو روز است.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه بسیج پایگاه مبارزه با دشمن است، گفت: هم اکنون افزون بر ۳۶ درصد جمعیت شهرستان در قالب نیروی مردمی بسیج سازماندهی شدند گرچه همه دلسوزان انقلاب که برای دفاع از نظام ایستاده اند نیروی مردمی بسیج هستند.

وی به عملیات روانی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به تهدیدات دشمن در جنگ روانی از ماموریت‌های بسیج است. تقویت روحیه مطالبه گری باید با درک دقیق از مفهوم آن بوده و به گونه‌ای نباشد که در زمین دشمن بازی کنیم. باید با ارائه خدمات انقلاب به مردم و تقویت روحیه مطالبه‌گری فضای امید به اعتماد به جامعه تزریق شود.

فرمانده سپاه ساوه به حضور بسیج در نظارت بر بازار و اختلالاتی که در حوزه عرضه و تقاضا صورت می گیرد اشاره کرد و افزود: کشف هزار عدد داروی انسولین به همت بسیجیان از یکی داروخانه های سطح شهر ساوه و کشف انبار احتکار روغن نباتی از توفیقات بسیج بود که منجر به پیگرد قانونی و قضایی محتکران شد.

وی از مردم خواست تا هرگونه گزارش در خصوص گرانفروشی، تخلفات اقتصادی و احتکار را از طریق ۱۱۴ به سپاه ناحیه ساوه اعلام کنند تا پیگیری قانونی صورت گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group