جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش ماموران پلیس، کشف موارد سرقت از ابتدای امسال تا پایان مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز سه شنبه با تشریح بخشی از اقدامات و عملکرد پلیس شهرستان ساوه در پنج ماه نخست امسال، اظهار داشت: پیگیری و برخورد قاطع با سارقان که از مطالبات شهروندان محسوب می‌شود، در اولویت برنامه ریزی های عملیاتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه فعالیت های پلیس، بطور کلی انواع سرقت با ۵۱ درصد و موارد سرقت از منازل نیز با ۸۶ درصد افزایش کشف همراه شد.

 به گفته این مقام انتظامی، میزان کشفیات  پنج ماه نخست امسال  در حوزه سرقت مغازه ۷۵ درصد، خودرو ۴۷ درصد، اماکن ۵۹ درصد و جیب بری ۱۰۰ درصد افزایش داشته و پلیس همچنان با اقتدار برنامه های عملیاتی خود را تداوم می دهد.

 سرهنگ عیسی آبادی اظهار کرد: میزان دستگیری سارقان نیز ۴۹ درصدی افزایش یافت که پیامد آن رضایتمندی مردم و پیام های پرشمار در تماس با سامانه ۱۹۷ برای تقدیر از تلاش های پلیس بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شهروندان خواست که برای پیشگیری از سرقت، اماکن و وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: سامانه تلفن ۱۹۷ نیز پل ارتباطی مردم با مسئولان انتظامی برای بیان نظر، انتقاد و پیشنهادات به خصوص در مورد عملکرد کارکنان نیروی انتظامی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group