جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

شهردار ساوه گفت: مجموعه مدیریت شهری بدنبال خلق فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری است.

سیدمهدی حسینی امروز سه شنبه چهارم شهریورماه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین پروژه مشارکتی شهرداری ساوه اظهار کرد: احداث نخستین پروژه مشارکتی شهرداری ساوه  به صورت مجتمع تجاری با سبک سنتی و متناسب با بافت معماری بازار تاریخی شهر در محل گاراژ قدیم قم  آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این پروژه مشارکتی شهرداری ساوه  به صورت مجتمع تجاری و بازارچه با سبک سنتی  در زمینی به مساحت 816 متر مربع با یک هزار و 260 متر مربع زیربنا به ارزش فعلی 250 میلیارد ریال اجرا خواهد شد که در این قرارداد حدود ۷۲ درصد سهم شهرداری و مابقی سهم سرمایه گذار بخش خصوصی است.

شهردار ساوه در ادامه گفت: این پروژه از جنس اقتصادی است و برای تقویت اقتصاد شهر و درآمد شهرداری اجرا می‌شود تا بتوان میزان درآمدزایی مجموعه مدیریت شهری را برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان افزایش داد.

همچنین در چهارمین روز از هفته دولت طرح تامین روشنایی در سه دور برگردان محور قدیم ساوه به تهران حدفاصل شهر ساوه تا شهر صنعتی کاوه که از نقاط حادثه خیز شهرستان محسوب می‌شوند، به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح با اعتبار چهار میلیارد ریالی، پایه های روشنایی نصب شده است تا تردد خودروهای عبوری با سهولت و ایمنی بیشتری انجام شود.

اجرای عملیات روشنایی به طول یک کیلومتر، با نصب ۵۴ پایه، در سه دور برگردان حادثه خیر این محور با صرف اعتباری ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین یک واحد تولید لبنیات با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد با ظرفیت اشتغال زایی پنج نفر با حضور برخی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group