شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، ۱۱۶ طرح اقتصادی، عمرانی، صنعتی و مدیریت شهری با ایجاد شغل برای ۲۰۵۸ نفر در شهرستان ساوه به بهره برداری می رسد.

‌علی میرزایی امروز شنبه اول شهریور ماه در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های مدیریت شهری ساوه به خبرنگاران، گفت: طرح هایی که در این شهرستان به بهره برداری می‌رسند هدیه دولت به شهروندان ساوجی است تا بتوانند از برکات این طرح ها بهره مند شوند.

وی بیان کرد: برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، افتتاحی و همچنین پروژه هایی که عملیات اجرائی آنها آغاز می‌شود ۲۴۰ میلیارد  تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های مربوط به بخش عمرانی در شهرستان ساوه منجر به ایجاد شغل برای ۸۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۱۶ شغل جانبی می شود و در بخش اقتصادی نیز با بهره برداری از طرح‌های این حوزه ۷۱۳ نفر از جمله ۸۳ نفر از بانوان مشغول به فعالیت می‌شوند.

به گفته فرماندار ساوه تعداد کل طرح‌های افتتاحی در بخش اقتصادی هفته دولت در ساوه  ۱۱ مورد با اعتبار ۹۴۹ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال است که بیش از ۹۱۸ میلیارد ریال این حجم از منابع را سرمایه گذاران بخش خصوصی و ۳۱۱ میلیارد ریال دیگر را منابع بانکی تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: مجموع طرح و پروژه های حوزه عمرانی(افتتاحی و کلنگ زنی) در هفته دولت ۱۰۵ مورد با اعتباری افزون بر ۱۴۷۷ میلیارد ریال است که تامین اعتبار ۲۹ طرح از محل منابع ملی، ۱۹ طرح از منابع استانی و ۶۸ پروژه نیز از سایر منابع انجام شده است.

میرزایی بیان کرد: مجموع طرح‌هایی که در ساوه قرار است در هفته دولت افتتاح شود، ۹۷ مورد و تعداد پروژه‌هایی که عملیات اجرائی و ساخت آنها آغاز می شود نیز ۱۹ طرح است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مزار شهدای ساوه با حضور جمعی از مسئولان گلباران شد و شرکت کنندگان با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشتند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group