شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در پی شیوع بیماری کووید ۱۹ و اعلام وضعیت قرمز در استان مرکزی، مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام (همایش شیرخوارگان حسینی) در این استان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه که این نسخه از آن به دفتر خبرگزاری ایسنا ارسال شده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

عالم محرم است، سلامٌ علی الحسین.

بازهم محرمی دیگر از راه رسید و جان های عاشقان سید الشهداء علیه السلام و راه و مکتب انسان پرور او به تلاطم درآمده است.

"انّ لقتل الحسین علیه السلام حرارةٌ  فی قلوب المومنین، لا تبرد ابداً ‌"

خواهران و برادران عزیز، ارادتمندان به سیدالشهداء علیه السلام، به استحضار می رساند با توجه به شرایط پیش آمده در سال جاری و لزوم رعایت فراوان دستورالعمل های  بهداشتی و تأکید مقام معظم رهبری و الزام متخصصین امر، علیرغم میل و ارادت فراوان به مقام باب الحوائج، حضرت علی اصغر علیه السلام، با چشمانی اشکبار و قلوبی مالامال از محبت اهل بیت علیه السلام، ناگزیر از عدم برپایی مراسم نورانی شیرخوارگان حسینی در جمعه اول محرم الحرام سال جاری هستیم.

امیدواریم با دعای مستجاب سیدالشهدا علیه السلام و قلوب محزون مؤمنان در عزای آن حضرت، این بلیه به زودی مرتفع شود و بتوانیم در شرایطی که جان عزیزان و خصوصا فرزندان خردسال در معرض آلودگی قرار نگیرد، یک بار دیگر دست های گدایی را به آستان الهی دراز کرده و همه باهم نذرنامه شیرخوارگان را قرائت کنیم:

 "یا صاحب الزمان، یا صاحب الزمان، فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا مسیح حسین، یا علی اصغر علیه السلام"

سید علی چاوشی
?خادم و نماینده مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام همایش شیرخوارگان حسینی در استان مرکزی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group