دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

فرماندار زرندیه گفت: این شهرستان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۳ برای اجرای طرح های عمرانی ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم مهری روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: این میزان اعتبار با توجه به مشکلات شهرستان در بخش های مختلف هزینه می شود که مدیریت منابع آبی و حوزه راه ها از جمله اولویت ها است.

وی بر توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: امسال تلاش می کنیم که با همکاری خرده مالک ها بخشی از اراضی کشاورزی شهرستان را له روش های نوین آبیاری تجهیز کنیم.

انتقال زیبایی ها و خوبی های تاریخ مهمترین رسالت خبرنگاران است

امام جمعه زرندیه هم در این آیین گفت: همه زیبایی ها و زشتی های که در طول تاریخ ماندگار شده مرحون ایثار و از خود گذشتی های فعالانی است که انروز از آنان به عنوان خبرنگار یاد می شود است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون زشتی ها درس عبرت و زیبایی های یادگاری مانگدار برای جهانیان است یادآور شد: حادثه عاشورا که امروز به عنوان یک فرهنگ متعالی در جهان ریشه دوانده محصول کار خبرنگاری کربلا است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرندیه نیز گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خبرنگاران به جامعه موجب تقویت بصیرت و آگاهی جامعه شده و عاملی در جهت خنثی سازی جنگ نرم دشمنان است.

مهرداد پیراسبقی با بیان اینکه خبرنگاران افسران و حقایق نگران جهاد تبیین هستند، گفت: اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی با توجه به رشد آگاهی مردم نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را به عنوان رابط بین مردم و مسئولین در عرصه اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌کنند.

احمد جوانمرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: خبرنگاران نقش بی بدیلی در رشد و تعالی کشور دارند و کار رسانه ای خبرنگاران سرعت توسعه شهری را افزایش می‌دهد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group