يكشنبه 18 شهريور 1403 | Sunday 8 September 2024


🔹رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه گفت: با حکم مقام قضایی دو فقره فلزیاب ضبط شده از متخلفین توسط مرجع انتظامی بخش خرقان تحویل دفتر نمایندگی شهرستان زرندیه شد.

▪️به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی زهرا رنجبر روز 26 خرداد ۱۴۰۳ گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان زرندیه دو دستگاه فلزیاب در مبادی ورودی این شهرستان از یک خودرو کشف و ضبط شد.

▪️رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه ادامه داد: مأموران انتظامی پس از بازرسی خودرو تعداد دو دستگاه گنج یاب کشف کردند و دو نفر متهم با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
▪️رنجبر ادامه داد: با حکم مقام قضایی دو فقره فلزیاب ضبط شده از متخلفین توسط مرجع انتظامی بخش خرقان تحویل دفتر نمایندگی شهرستان زرندیه شد.

▪️او با تاکید بر اینکه هر گونه خرید و فروش، تبلیغات، ساخت و نگهداری و استفاده از دستگاه فلزیاب بدون مجوز میراث‌فرهنگی ممنوع است، خاطر نشان کرد: برخورد با اینگونه جرایم با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و یا پلیس تماس و اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group