يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: عصر دیروز به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل، رودخانه فصلی در اطراف روستای «کریم آباد» این شهرستان طغیان کرد که با گرفتار شدن گله ۸۰۰ راسی گوسفندان در نهایت ۸۰ راس از آنها را تلف کرد.

«سیامک سلیمانی» روز یکشنبه در این خصوص به ایرنا، گفت: دیروز در ۲ نقطه از شهرستان زرندیه شامل جنوب غربی و شرق شهر مامونیه از ساعت ۱۴:۳۰ باران‌های رگباری آغاز و منجر به بروز سیل منطقه‌ای در روستاهای کریم‌آباد و ملارد شد.

وی بیان کرد: تیم های امداد و نجات و عملیاتی شهرداری مامونیه پس از جاری شدن سیل و همچنین دریافت خبر تلف شدن ۸۰ راس از گوسفندان مردم روستای کریم آباد که به دلیل شدت جریان آب اتفاق افتاد، بلافاصله وارد عمل شدند و ماموریت های خود را انجام دادند.

فرماندار زرندیه ادامه داد: نگرانی هایی نیز در خصوصص هدایت آب‌های سطحی در منطقه و نفوذ آب به واحدهای مرغداری منطقه وجود داشت که با همکاری بخش خصوصی ئ تیم های امدادی و آتش نشانی این خطر نیز برطرف شد.

سلیمانی تصریح کرد: در شرق مامونیه که دانشگاه سابق غیرانتفاعی شهرستان واقع شده است، نفوذ آب به قسمتی از ساختمان نگهبانی دانشگاه خسارت مالی جزئی وارد کرد.

وی ضمن تشکر ویژه از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان زرندیه، گفت: تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و نیروی انتظامی شهرستان تا ساعت سه بامداد امروز در حال آماده باش بودند تا در صورت ضرورت، خدمات لازم را ارائه کنند.

شهرستان زرندیه با ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر و ۲ بخش مرکزی و خرقان است که یکی از قطب های تولید پسته و محصولات صنعتی به شمار می آید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group