سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه عامل مشروعیت نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شنبه ۲۳ اسفندماه در هفتادوششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان با دستور تبادل نظر پیرامون راهکارهای عملی جلب اعتماد عمومی، افزایش مشارکت اجتماعی و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی است که با رای مردم تشکیل شده و با رای مردم مشروعیت یافته است.

وی در ادامه‌ با اشاره به اینکه ادامه مسیر انقلاب و تداوم این نظام الهی مستلزم همراهی و حضور همیشگی مردم است، افزود: مردم شهرستان زرندیه بدلیل سبقه ولایی و ظلم ستیزی که داشته‌اند همواره در همه صحنه‌ها کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در ادامه گفت: مدیران شهرستان می‌بایست با اقدامات مفید و سازنده در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی علاوه بر بدست آوردن رضایت عموم مردم شرایط حضور حداکثری آنان در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.

در ادامه فرماندار شهرستان زرندیه از مدیران و روسای ادارات بالاخص نهادهای فرهنگی خواست با  تشکیل جلسه با مجموعه‌های تحت پوشش، علی الخصوص افراد تاثیرگذار و ذی نفوذ، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کنند.

سیامک سلیمانی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهایی در جهان است که مقابل استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها ایستاده است و در این مسیر شهدای فراوانی را تقدیم کرده است. پس به حرمت خون شهیدان هم که شده بایست در راستای حفظ نظام که از اوجب واجبات است قدم برداشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره ارشاد شهرستان زرندیه نیز گفت: برخورد خوب و مناسب مسئولین و پرسنل ادارات با عموم مردم و پیگیری مطالبات عمومی مردم موارد بسیار ساده‌ای است که می‌تواند درصد رضایتمندی مردم از نظام را بالا ببرد.

احمد جوانمرد تولید محتوای مناسب در فضای مجازی برای تهییج مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، جلسه با افراد تاثیرگذار از جمله ورزشکاران، هنرمندان و ... را از راهکارهای موثر عنوان کرد.

حضور مدیران و مسئولین ادارات در مناطق مختلف شهرستان اعم از شهر و روستا با هماهنگی فرمانداری، جلسه با افراد ذی نفوذ و تاثیرگذار در خصوص تهییج مردم برای حضور در انتخابات و نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در محل ادارات مصوبات این جلسه بود که به تصویب اعضاء حاضر رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group