فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفـت : از مجموع 23 هزار و 169 تماس شهروندان ساوجی با پلیس 110 در هشت ماهه سال جاری 17 هزار و 571 تماس منجر به انجام عملیات پلیسی شده است.
سرهنگ علی اصغر طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: عمده تماس های مردم با پلیس 110 مربوط به اعلام تصادفات، درگیری و نزاع بوده است.
وی اظهار کرد: مرکز فوریتهای پلیسی 110 برای ماموریتهای اورژانسی تدارک دیده شده و پلیس موظف است به تماسهای مردم با همین ماهیت پاسخ داده و جوابگو باشد.
وي در تشريح ماموريت هاي پليس که از طريق تماسهاي تلفني مردم با سامانه 110 اجرا مي شود گفت: اين ماموريت ها به چند دسته تقسيم بندي مي شوند که به منظور تحقق ماموريت هاي فوريتي، يگان عملياتي پليس همواره آماده خدمت رسانی است.
وی از میزان کاهش زمان حضور ماموران در صحنه خبر داد و افزود: شهروندان می توانند موارد ضروری از جمله نزاع، شرارت، درگیری، تصادفات و اتفاقات مهم را از طریق پلیس 110 به ماموران اعلام کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم نیروی انتظامی را ملجاء و پناهگاه مطمئن خود می دانند و پلیس نیز آمادگی پاسخگویی بە مطالبات و خواسته های بە حق شهروندان در حوزه مسایل انتظامی،ترافیکی و نظم و انضباط اجتماعی را دارد.
سرهنگ طالبی با قدرداني از همكاري مناسب مردم با پليس و برقراري ارتباط با اين مركز افزود: از شهروندان درخواست ميكنيم كه تماسهاي غيرضروری با اين مركز نداشته باشند چرا كه در روند اجراي خدماتدهي مناسب و شايسته اين مركز اختلال ايجاد ميشود.