دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

تمامی اخبار

اولین جشن بزرگ كاغذ 26 تیر در ساوه برگزار مي شود Imageاولین جشن بزرگ کاغذ با هدف حمایت از زندانیان نیازمند مالی و افزايش سطح آگاهي شهروندان نسبت به مساله بازيافت در 26 تیرماه سالجاری در دریاچه تفریحی ساوه برگزار می‌شود.
 
  مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه با اعلام این خبر گفت: این جشن با شعار «کاغذ باطله نیست» برگزار می‌شود و شهروندان به ازای تحویل هر 10 کیلوگرم کاغد باطله، یک کارت قرعه کشی دریافت و با شرکت در این اقدام خداپسندانه از جوایز آن نیز بهره مند می‌شوند.
 
 رضا یزدی افزود: 14 مسجد و حسینیه به همراه 9 مدرسه و 2 غرفه ثابت در سطح شهر به عنوان پایگاههای پیش بینی شده از 15 خرداد لغایت 15 تیرماه آماده دریافت کاغذهای جمع آوری شده توسط مردم هستند.
 
 وی با اشاره به اینکه این همایش در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست برگزار می‌شود، ادامه داد: توجه جدی به امر مهم حفاظت از محيط زيست و بازیافت وظیفه هر شهروند است و چون بازيافت در واقع برگرداندن سرمايه به جامعه است، لذا باید در این حوزه اهتمام جدی داشت.
 
یزدی خاطر نشان کرد: اولین جشن بزرگ کاغذ در ساوه به ‏همت جمعی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با همكاري سازمان مدیریت پسماند اجرا می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group