دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

تمامی اخبار

محيط مدرسه بايد سالم و با نشاط باشد Imageنخستين جلسه كميته آموزش شهر سالم – روستاي سالم با حضور اعضاي كميته‌ي آموزشي و به همت آموزش و پرورش ساوه برگزار شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، عبدالله سالمی، مدير آموزش و پرورش شهرستان ساوه در اين جلسه ضمن تشريح اهداف اجراي طرح شهر سالم و روستاي سالم گفت: محيط مدرسه بايد سالم و با نشاط باشد و تعامل بين كاركنان مدرسه فرايند ياددهي و يادگيري را براي دانش‌آموزان بهتر مي‌كند.

 

 وی ادامه داد: پروژه شهر سالم – مدرسه سالم يكي از كارهاي هدفمند و مثمرثمر است، زيرا زماني ما انسان‌هاي سالم و با نشاط و با عقيده داريم كه شهر و روستايي سالم داشته باشيم. همچنين لازم است به سلامت رواني و بهداشت مدرسه نيز توجه جدي داشته باشيم.

 

همچنين در اين جلسه معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش به ارائه گزارشي در خصوص اجراي طرح مدرسه‌ي سالم پرداخت و گفت: اجراي طرح‌هاي آهن ياري، شير مدرسه، كنترل بيماري، لوله كشي و استفاده از آب شيرين در بعضي مدارس و لوله كشي صابون مايع در اكثر مدارس و همچنين ارتقاء سطح خدمات بوفه مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در اين راستا مي باشد.

 

 به گزارش ایسنا در ادامه اين جلسه فلاحتي، دبير كميته شهر سالم – روستاي سالم ساوه با اشاره به شعار بهداشت جهاني مبني بر اينكه «همه بيايند در خدمت سلامت باشند» بیان کرد: كميته مدرسه سالم يك كميته زير بنايي است اين طرح در سه روستاي ساوه نيز اجرا مي‌شود، لذا لازم است همكاري بين بخشي در تمام زمينه‌ها به منظور اجراي موفق اين طرح گسترش يابد.

 

لازم به ذكر است، اعزام پزشكان به مدارس به منظور معاينه سلامت دانش آموزان با همكاري مركز بهداشت، تشكيل جلسات به صورت ماهيانه، احداث نمازخانه و بوفه در مدارس به هنگام ساخت توسط نوسازي و اجراي ورزش صبحگاهي در مدارس و توجه ويژه به آن به علت اهميت ورزش و سلامت دانش‌آموزان از جمله مصوبات اين جلسه بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group