يكشنبه 18 شهريور 1403 | Sunday 8 September 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کشف بيش از 3 هزار قرص غيرمجاز از يک واحد عطاري در اين شهرستان خبر داد.

گروه استان ها-مرکزي- فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کشف بيش از 3 هزار قرص غيرمجاز از يک واحد عطاري در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبر گزاري پليس، سرهنگ "مجتبي جمالي" در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي در يک واحد عطاري در سطح شهر ساوه اقدام به توزيع و فروش قرص هاي غير مجاز مي کند، بررسي موضوع در دستور کار مأموران پليس نظارت براماکن عمومي قرار گرفت.
سرهنگ جمالي افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات ميداني و اطمينان از صحت موضوع، با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي اظهار داشت: در بازرسي از اين واحد عطاري، تعداد3هزار و 266عدد قرص غيرمجاز و مقداري شربت متادون کشف شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به پلمب اين واحد صنفي بيان داشت: در اين خصوص يک نفر دستگير که پس ازتشکيل پرونده قضايي به مراجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي ساوه خاطر نشان کرد: امروز دشمن در صدد تخريب بنيان خانواده ها با استفاده از ترغيب نوجوانان و جوانان و گرايش آنان به مصرف مواد مخدر است که به والدين توصيه مي شود با ايجاد يک فضاي صميمي و ارتباط عاطفي در محيط خانواده، از آلوده شدن فرزندان خود به اين بلاي خانمان سوز پيشگيري کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group