شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه از ابلاغ ارتقا اداری و سازمانی واحد آرامستان‌ شهرداری با پیگیری‌های انجام شده خبر داد.


مهندس مددی در گفت وگو با نارستان در این خصوص بیان داشت: خوشبختانه پس از مدت ها پیگیری و تلاش مدیران سخت‌کوش شهرداری ساوه و حمایت شورای اسلامی شهر، ارتقا اداری واحد آرامستان‌ شهرداری ساوه به سازمان مدیریت آرامستان‌ها تبدیل شد.
وی تصریح کرد: با افزایش سیستم اداری سازمان اِن شاالله می‌توانیم با بهره‌گیری از شاخصه‌ها و ماموریت‌های تعریفی طبق چارت سازمانی امکانات و بودجه واحد آرامستان‌ها ساز و کار بهتری را به خود بگیرد و به واسطه آن خدمات شایسته‌تر و مناسب‌تری متوجه مردم شریف ساوه خواهد شد.
وی با بیان اینکه اساسنامه تشکیل سازمان آرامستان‌های شهرداری ساوه با موافقت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشورجهت اجرا ابلاغ شد، افزود: سازمان آرامستان‌ها بمنظور برنامه ریزی و تعیین خط مشی در امور مربوط به آرامستان های شهر، ایجاد و توسعه و یا نظارت بر احداث و توسعه آرامستان های احداث شده و انتظام امور آرامستان های واقع در شهر و انجام ترتیبات لازم جهت حمل، تغسیل، تکفین، تدفین و انجام مراسمات و تشریفات مذهبی اموات مسلمین تاسیس گردیده است.
وی ادامه داد: با توجه به این اتفاق برنامه‌های مدونی در راستای سازماندهی و بهسازی وضعیت آرامستان‌ شهرداری در دستور کار قرار خواهد گرفت به ویژه آنکه برنامه مُدوّنی نیز برای ارتقا وضعیت سیما و منظر بصری آرامستان در نظر گرفته خواهد شد تا رضایت مندی شهروندان را نیز در بر داشته باشد.
مهندس مددی در پایان افزود: شاخصه‌های خدمات رسانی در پاسخگویی مطالبات رابطه مستقیمی با چارت سازمانی زیر مجموعه‌های شهرداری دارد لذا ارتقای سازمانی می‌تواند تغییر چشمگیری در افزایش شاخص‌های خدمتگزاری ، بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت‌بندی شهروندان ایجاد نماید که خوشبختانه در ادامه تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف با اجرای برنامه‌های موثر و عملی به کار خواهیم گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group