جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی و رای نماد درخشان انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه در آیین اهدای بسته‌های معیشتی کمک مومنانه در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه اظهار کرد: کمک مومنانه یک سنت حسنه برگرفته از سنت الهی و تاسی از پیشوایان دینی است.

وی به اهمیت کار مومنانه اشاره کرد و افزود: تاکید رهبری بر اجرای طرح کمک مومنانه به دلیل برطرف شدن بخشی از ناملایمات اقتصادی است. دشمن با ایجاد تحریم و فشارهای اقتصادی به دنبال تمام شدن آستانه تحمل و تاب آوری مردم است و به همین منظور معیشت مردم را نشانه گرفته تا از این منظر مردم را تسلیم کرده و به خواسته خود برسد.

سردار کریمی از مردم به عنوان پشتوانه انقلاب یاد کرد و افزود: همه باید در این شرایط نقش آفرینی کنند تا توطئه های دشمنان در عملی کردن فشار اقتصادی خنثی شود.

وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: شیوع و تشدید بیماری کرونا در فضای انتخاباتی برخی محدودیت ها را ایجاد کرده و مشکلات فراوانی را ببار آورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شیطنت های دشمن در آستانه انتخابات با ایجاد سناریوهایی برای دوقطبی کردن جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال پیگیری مطالبات مردم و طرح خواسته های آنان در کف خیابان و تشدید اعتراضات با تجمعات است. نباید در چنین شرایطی آب به آسیاب دشمن ریخت بلکه باید خواص و عامه مردم با بصیرت و هوشیاری مانع از عملی شدن توطئه ها شوند.

وی گفت: شرایط فعلی پیچیده و سخت است و باید با بصیرت افزایی زمینه حضور مردم در صحنه را فراهم کرد. رای نماد درخشان انقلاب برای نشان دادن اقتدار و پشتیبانی‌ نظام است و باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کرد.

سردار کریمی بیان کرد: با تشخیص سره از ناسره و تمیز دادن مشکلات از موضوعاتی که بوی فتنه می دهد می توان اقناع سازی و جریان سازی کرد تا با تشکیل دولتی جدید، با انگیزه بیشتر و روحیه بالا مشکلات مردم برطرف شود.

وی با اشاره به انجام ۴۲ اقدام اساسی در شرایط کرونایی در سطح استان مرکزی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و ۱۳۰۰ بسته جهیزیه در سطح استان توزیع شده و ۱۸۰ مسکن برای  محرومان ساخته شده است. ۲۰۰ مورد مرمت مسکن، توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم تحریر، اهدای ۴۵۰۰ تبلت و توزیع ۱۲ هزار بسته در ایام مبارک رمضان انجام و یک میلیون پرس غذا توسط هیات‌ها طبخ شده است.

امام جمعه ساوه نیز گفت: یکی از وظایف حکومت اسلامی سرپرستی خانواده‌های محروم است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: همه ما در زمینه معیشتی باید به نیازمندان کمک کنیم. امروز اینجا صحنه نبرد است و باید همه در میدان باشند.

جانشین سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: ۱۰۰۰ بسته معیشتی در طرح کمک مومنانه به همت سپاه روح الله استان مرکزی تهیه و در بین محرومان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار محمد شریف افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، خرما و ... از طریق مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج همزمان با ماه مبارک رمضان در بین محرومان و نیازمندان توزیع می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group