دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024
رئیس دادگستری ساوه :برای رسیدگی به شکایات فرهنگیان آمادگی کامل داریم Image

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: برای رسیدگی به شکایات فرهنگیان در خصوص تعاونی مسکن فرهنگیان شهرک علوی آمادگی کامل داریم.

 

رضا شاکرمی در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در پاسخ به این سوال که دستگاه قضایی چه اقداماتی در قبال نارضایتی فرهنگیان ساوه‌ای از عملکرد مدیران سابق تعاونی مسکن فرهنگیان این شهرستان انجام داده است‌، گفت: ما چندین نشست را با حضور مسوولین ارشد شهرستان به اتفاق شکات و مدیران تعاونی مسکن فرهنگیان برگزار کرده‌ایم و این نشست‌ها مصوبات خوبی نیز داشته است که برخی از آنها اجرا شده است.

 

شاکرمی با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور معاون استاندار و فرماندار‌، ادارات تعاون‌، آموزش و پرورش و ادارات آب‌، برق و گاز و نیز هیات مدیره سابق و جدید برگزار شد، افزود: پیگیری برای تخفیف وام‌های دریافتی از بان‌کهای عامل‌، پیگیری اخذ انشعبان آب‌، برق و گاز، تحویل و تحول اسناد و مدارک هیات مدیره سابق به جدید و نظارت بر این تغییر و تحول و تحویل پروژه و کارگاه‌ها و اقلام پروژه به هیات مدیره جدید از جمله این مصوبات بود.

 

وی ادامه داد:علاوه بر پیگیری‌هایی که صورت گرفته است با توجه به اینکه طرفین‌، شخصیت‌های حقیقی هستند لازم است فرهنگیان از مدیران سابق تعاونی به طور رسمی شکایت کنند تا با طی مراحل دادرسی چانچه حقی از آنان ضایع شده است احقاق شود.

 

 شاکرمی تاکید کرد: دادسرای شهرستان ساوه آمادگی کامل را در جهت رسیدگی به شکایات فرهنگیان را دارد.

 

گفتنی است، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع از سوی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی و بازتاب‌ وسیع این خبر، طی دوماه گذشته با ورود مستقیم نماینده مردم ساوه و زرندیه‌، استاندار مرکزی و شخص وزیر مسکن به موضوع تخلفات احتمالی مدیران اسبق تعاونی مسکن فرهنگیان ساوه، دستگاه قضایی نیز مصمم است با جدیت به شکایت شاکیان از این تعاونی مسکن رسیدگی کند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group