دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024
شمس‌الدین نیک‌منش، فرماندار پرتلاش زرندیه از سمت خود استعفا کرد. Image

به دلیل فراهم نبودن شرایط ادامه کار؛ شمس‌الدین نیک‌منش، فرماندار زرندیه فرماندار پرتلاش و مردمی شهرستان زرندیه از سمت خود استعفا کرد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، شمس‌الدین نیک‌منش از دو هفته قبل به دلیل نبود شرایط کافی برای ادامه خدمت در شهرستان استعفای خود را تقدیم استاندار استان مرکزی کرده بود، اما به دلیل مخالفت استاندار و اصرار وی به ادامه خدمت فرماندار این استعفا به تعویق افتاد، اما روز گذشته با تقاضای دوباره فرماندار این استعفا مورد قبول علی‌اکبر شعبانی‌فرد قرار گرفت.

 

 متن استعفای فرماندار زرندیه به این شرح است:

 

جناب آقای مهندس شعبانی‌فرد، استاندار محترم استان مرکزی

 

با سلام و احترام خدمت صادقانه در انقلاب اسلامی ایران در هر جایگاهی بنا به فرموده امام راحل عظیم‌الشان عبادتی بزرگ است که در نزد حق تعالی محفوز می‌ماند. امروز در دهه چهارم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است مسوولان در رده‌های گوناگون باید با سرلوحه قرار دادن خدمت بی‌منت همراه با عدالت بکوشند گره‌ای از کار مردم باز کنند. خوشحالم که در دولت دهم که از مشی انقلابی و مردمی برخوردار است طی دو سال گذشته توفیق خدمت به مردم شهید پرور، قدردان، فهیم و محروم شهرستان زرندیه را پیدا کردم، اما اکنون به دلیل فقدان شرایط لازم و کافی برای اینجانب در تصدی فرمانداری شهرستان قادر به ادامه فعالیت و خدمت نیستم و از محضر جنابعالی درخواست موافقت استعفا را دارم.

 

 امیدوارم در طول دوران مسوولیت توانسته باشم گام کوچکی در مسیر پیشرفت، عمران، آبادانی و توسعه این شهرستان برداشته باشم. از خداوند متعال خواستارم تقصیراتم را در دوران مسوولیت فرمانداری زرندیه بپذیرد و عافیت و بهروزی را برای مردم این شهرستان مسئلت دارم.

 

 در پایان از حمایت‌های و پشتیبانی‌های مدیریتی و معنوی حضرتعالی و اکثریت معاونین و کلیه مدیران محترم ستادی و استانی در دوران تصدی مسوولیت اینجانب کمال تشکر و تقدیر را دارم. استدعا دارم مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را به این عزیزان امر به ابلاغ بفرمایید.

 

 شمس‌الدین نیک‌منش 

 

بنابر این گزارش نیک‌منش در طول دوران 18 ماهه‌ای که تصدی فرمانداری شهرستان زرندیه را بر عهده داشت با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان خدمات زیادی را به مردم محروم زرندیه ارائه کرد.

 

 وی در دوران تصدی خود با همکاری مدیران محلی و مردم شهرستان زرندیه را از یک شهرستان محروم و فقیر به شهرستانی در حال توسعه و پیشرفت تبدیل کرد و امروز زرندیه به لطف فعالیت‌های خالصانه وی به کارگاه کار و فعالیت تبدیل شده است.

  

 وی قرار است به زودی در یک مصاحبه مطبوعاتی دستاوردهای دولت دهم در طول دوران مسوولیتش در شهرستان زرندیه برای مردم شهیدپرور این شهرستان ارائه کند.

 

 گفتنی است شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی و نزدیک‌ترین شهرستان به استان تهران است که در چند سال اخیر از شهرستان ساوه جدا شده و چندی پیش نیز با رای مجلس شورای اسلامی به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معین شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group