دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

به گزارش نارستان، مهندس مصباحی شهردار ساوه در یازدهمین چهارشنبه مسجدی مدیران شهری ساوه در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب (ع) گفت: در سال پایانی شورای اسلامی شهر دوره ششم، مدیریت شهری ساوه با بومی سازی شعار سال مقام معظم رهبری " جهش تولید با مشارکت مردم" فعالیت خود را آغاز کرد.


وی ادامه داد: نیروهای مجموعه شهرداری با اتکا بر توانایی نیروهای خود در سایه همدلی توانسته هم اینک ۱۳۰ پروژه فعال را در دستور کار قرار دهد و این توان را دارد که هر هفته چند پروژه را افتتاح و تقدیم مردم کند.
مهندس مصباحی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه عظیم کمربندی شرق با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان با اقتدار در حال تکمیل است و به یاری خداوند متعال لاین رفت آن به زودی تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
وی اظهار داشت: شهرداری ساوه با وجود خساراتی که از سوی ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر از جمله ترافیک سنگین، تصادفات، تخریب مبلمان شهری و ... به ساوه تحمیل می شد به پروژه کمربندی شرق ورود پیدا کرد.
وی افزود: مدیریت شهری ساوه با وجود اینکه احداث این کمربندی در شرح وظایفش نبود در فاصله پنج کیلومتری شهر جهت رفاه حال شهروندان این پروژه را آغاز کرد و انشالله تا دهه فجر آن تکمیل و زیر بار کامل ترافیک خواهد رفت.
مهندس مصباحی به چند پروژه شاخص در حال اجرای شهرداری از جمله بوستان انار، احداث چهار چمن مصنوعی زمین ورزشی، ساختمان جدید شهرداری، آسفالت و جدولگذاری و پروژه ساختمان شماره ۵ آتش نشانی اشاره کرد و گفت: در طی پنج ماه اخیر سال جاری رکورد تولید و پخش آسفالت را به همت جوانان و نیروهای شهرداری شکسته‌ایم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت آسفالت نیز با اقتدار تداوم خواهد یافت، یادآور شد: در حوزه استحصال از معدن کوهی رنگرز هم طی این مدت بی نظیر عمل کرده ایم.
شهردار ساوه، خرید نردبان ۵۶ متری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان و احداث سالن چند منظوره ورزشی محله عباس آباد را از دیگر پروژه های شاخص ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: این‌ها تنها بخشی از اقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر طی این مدت بوده است.
به گفته وی، شهرداری و شورای اسلامی شهر اکنون می‌تواند ادعا کند که پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهش پروژه ها موفق عمل کرده است اما این کافی نیست و ما تلاش می‌کنیم تا تعداد پروژه‌ها را به عدد ۲۰۰ پروژه فعال برسانیم.
✅ شهردار: پاکبان کم است، ملاحظه کنید
وی در ادامه بیان داشت: تمامی این اقدامات با تلاش تیم ۱۵۰۰ نفری مجموعه شهرداری به ثمر رسیده است و چنانچه مردم در اداره شهر مشارکت کنند اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.
مهندس مصباحی گفت: شهر ساوه با توجه به شرایط گستردگی شهر در حال حاضر نیازمند ۶۰۰ پاکبان است اما در حال حاضر ۴۰۰ پاکبان در سازمان مدیریت پسماند فعالیت می‌کنند که مشارکت مردم اهالی و محله می تواند بخشی از این خلاء را جبران کند.
وی علت کمبود نیروهای پاکبان را عدم استقبال از این شغل در ساوه عنوان کرد و افزود: از شهروندان گرامی تقاضا داریم که با توجه به اینکه پاکبان کم است ملاحظه کنند زیرا کم توجهی برخی شهروندان باری مضاعف بر دوش شهرداری است لذا همه باید دست به دست هم بدهیم و شهری در خور نام ساوه بسازیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group