جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ساوه پس از سالها محقق و این مطالبه بحق شهروندان ساوجی از رویا به واقعیت پیوست.

🔹علی بسطام در گفتگو با شبکه خبری ساوه و زرندیه اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است.

🔹وی افزود: ۷۱۴ هزار مترمربع از سطح خیابان ها و کوچه ها طی یک سال گذشته با اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری آسفالت و روکش آسفالت شد که در تاریخ شهر ساوه و تاریخ مجموعه مدیریت شهری بی نظیر بوده است.

🔹وی بیان کرد: در بحث جدول گذاری خیابان ها و کوچه ها نیز نزدیک ۵۰ هزار متر طول یا به عبارتی ۵۰ کیلومتر اجرای جدول گذاری و نهر آب های جاری انجام شده است.

🔹بسطام بیان کرد: البته با محاسبه اقدامات سال های گذشته در دوره ششم شورای شهر بیش از نیمی از خیابان ها و کوچه های شهر یا برای اولین بار آسفالت شده است یا عملیات روکش آسفالت صورت گرفته است.

🔹وی گفت: از نکات حائز اهمیت اینکه تمامی مراحل تولید و تامین منابع اولیه زیرسازی ،آسفالت ،جدول و اجرا توسط مجموعه شهرداری(سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری) از معدن تاخط تولیدصورت گرفته که درتمام این زمینه ها شهرداری به همت مدیران وپرسنل مربوطه به خودکفایی دست یافته اند.

🔹وی افزود: امیدواریم تا سال آینده که سال آخر این دوره از شورای شهر است کوچه و خیابانی خاکی نماند و یا نیاز به روکش آسفالت نداشته باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group