پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس شورای اسلامی شهر مامونیه گفت: اعضای شورای اسلامی مامونیه شهردار جدید این شهر را انتخاب کردند.

محمدحسین فتح اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ‌نشست رسمی شورای اسلامی شهر مامونیه با دستور کار بررسی گزینه‌های پیشنهادی کاندیدای تصدی پست شهرداری این شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از بررسی گزینه‌ها نهایتا "محمد شکروی" با پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید  مامونیه انتخاب شد و پس از تائید مصوبه شورا در کمیته انطباق فرمانداری شهرستان زرندیه و صدور حکم از سوی استاندار مرکزی می‌تواند سکان شهرداری مامونیه را برعهده بگیرد.

فتح اللهی بیان کرد: "امیرحسین عبدالعظمی" شهردار سابق مامونیه نیز دو ماه پیش به علت آنچه که مشکلات شخصی خود نامید از سمت شهرداری این شهر استعفا داده و پس از پذیرش استعفای وی در صحن شورای شهر و با موافقت تمامی اعضای شورای شهر "علی مجدی" به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

گفتنی است که محمد شکروی شهردار جدید مامونیه که دارای تحصیلات کارشناس ارشد کشاورزی است، کارمند رسمی وزارت کشور بوده و سوابقی همچون مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساوه، معاون پژوهشی فرهنگی دانشگاه شهرداری ساوه، قائم مقام دانشگاه دانشستان است و کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس حقوق قضایی، مدرس دانشگاه و مترجمی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group