يكشنبه 18 شهريور 1403 | Sunday 8 September 2024

سال تحصیلی جدید که نزدیک می‌شود یکی از جذابیت‌های شهریور برای بچه‌ها خرید مایحتاج تحصیلی است، خریدی که خنده بر لب‌شان می‌آورد، اما همین خرید برای برخی والدین چندان هم شادی‌آور نیست و وقتی قیمت ها را نگاه می‌کنند، برای برخی حتی به نگرانی تبدیل می‌شود.

به گزارش نارستان، مهندس مصباحی شهردار ساوه در یازدهمین چهارشنبه مسجدی مدیران شهری ساوه در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب (ع) گفت: در سال پایانی شورای اسلامی شهر دوره ششم، مدیریت شهری ساوه با بومی سازی شعار سال مقام معظم رهبری " جهش تولید با مشارکت مردم" فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: سهم ساوه از دریافت ارزش افزوده بر مبنای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 محاسبه می شود.

رئیس دادگستری ساوه گفت: قطع برق صنایع این شهرستان بدون اطلاع قبلی ممنوع بوده و هرگونه خاموشی صنایع باید با برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی انجام شود.

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ بود که خبرگزاری ایسنا با انتشار گزارشی با عنوان «روایت یک معضل زیست‌محیطی؛ دغدغه پساب شهرک صنعتی مامونیه و فرصتی که رو به پایان است» از یک معضل زیست محیطی که توسط صنایع مستقر در شهرک صنعتی مامونیه، مرکز شهرستان زرندیه ایجاد شده بود پرده برداشت.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه ساوه از گذشته دچار یک توسعه نامتقارن شده است، با بیان اینکه مشکل آب ابرچالش بزرگ کل کشور است و استان مرکزی نیز از این چالش مستثنی نیست، گفت: ساوه و زرندیه نیز جزو پرتنش ترین نقاط استان از نظر تامین آب هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه بر ضرورت مرمت و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تاکید کرد و گفت: باید اتوبوس‌های فرسوده و فاقد کولر در ناوگان اتوبوسرانی این شهر بازسازی شده و به سیستم سرمایشی تجهیز شوند.

یک فعال رسانه ای شهرستان ساوه گفت: با استناد به آمار رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان مرکزی دچار فقر رسانه ای است و باید وزارتخانه متبوع پاسخگو باشد.

یدالله مظهر به عنوان رئیس شورای شهر ساوه انتخاب شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group