جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024
 
تاريخ : چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۰:۵۵-۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

۷۷۴۷۷۱۹

مرکزیاراک

نظر دادن

اشتراک گذاری

دانلود PDF

اطعام مهدوی روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در ساوه

در طرح اطعام مهدوی شهرستان ساوه روزانه بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح اطعام مهدوی در شهرستان ساوه همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و مراکز نیکوکاری مشغول توزیع غذای گرم بین نیازمندان هستند.

ذبیحی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: روزانه بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در ۴ آشپزخانه‌ی فعال طرح اطعام مهدوی طبخ و توسط مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ذبیحی افزود: سال گذشته با همراهی خیرین ۲۶ هزار پرس غذای گرم طبخ شد که امسال با استقبال خوب نیکوکاران، پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک این عدد به ۳۰ هزار پرس غذای گرم افزایش پیدا کند.

او اضافه کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم بسته‌های معیشتی هم بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

کمک‌های خیرین و نیکوکاران در طرح اطعام مهدوی در بین ۴۲۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه توزیع می‌شود.

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی آغاز شده است.

با شیوع کرونا در ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

http://ngo-save.blogfa.com/post/646

خانه خیرین شهرستان ساوه 

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group