دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه از برگزاری اولین جشنواره سواره کشوری در این شهر همزمان با جشن بزرگ ربیع الاول خبر داد.


به گزارش نارستان، مهندس مددی در نشست با مسئولان روابط عمومی حوزه ها و سازمان های مختلف شهرداری، افزود: این جشنواره سواه کشوری در روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۷ در محل جنب دریاچه تفریحی (مقابل سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور 90 اسب برگزار می شود که حدود 40 اسب سوار نامی کشور در آن حضور دارند، اظهار داشت: نجواگر این برنامه شهریار بابایی مجری کشوری همایش‌های سوارکاری و سرکلانتر محمد برنجیان خواهد بود.
✅ شهرداری ساوه با طرح جهادی به استقبال از مهر می رود
مهندس مددی در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه از آغاز طرح جهادی استقبال از مهر و بازگشایی مدرسه‌ها خبر داد و بر رنگ آمیزی دیوارهای مدارس، خط کشی معابر، آسفالت محوطه فضاهای آموزشی و نظافت محدوده مدارس به عنوان بخشی از جمله اقدامات لازم در استقبال از ماه مهر تاکید کرد.
وی ادامه داد: در بخش ساماندهی فضای سبز نیز باید اقدام به ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون مدارس، هرس درختان و کاشت نهال، درختچه، گل و گیاه، بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس شود و کارهایی از قبیل پاکسازی، شستشو، طراحی و اجرای طرح های جدید در راستای ایجاد نشاط و شادابی، پاکسازی و لایروبی انهار مجاور مدارس، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف مدارس و رفع سد معبر پیرامونی مدارس در طرح استقبال از مهر مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: ایمن سازی معابر محدوده مدرسه‌ها و پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن، نصب سرعت گیر و علائم هشداری از دیگر اقدامات مهم لازم در استقبال از ماه مهر است.
مهندس مددی ادامه داد: همچنین تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب آسان دانش آموزان پیش بینی شود و مدیریت شهری ساوه تمام امکانات را برای آغاز سال تحصیلی جدید به کار گیرد.
وی خاطرنشان ساخت: تمامی نیروی خدمات شهری و دیگر حوزه ها باید برای آماده سازی شهر ساوه برای استقبال از بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها پای کار باشند.

وی افزود: این طرح در راستای تدابیر مهندس مصباحی شهردار و با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی با جدیت هرچه تمام تر دنبال می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group