دوشنبه 26 شهريور 1403 | Monday 16 September 2024

استاندار استان مرکزی گفت: ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان تامین شد که این میزان معادل سه برابر ۶ سال قبل از این تاریخ است.

علی فرقانی خبرنگار خبرگزاری ایسنای استان مرکزی در ساوه و زرندیه برای چندمین سال متوالی بار دیگر در جشنواره مطبوعات استان مرکزی درخشید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساوه گفت: تشکیل پرونده ثبت ملی نان قندی سنتی ساوه در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون این پرونده پس از مستندنگاری کارشناسان میراث‌فرهنگی به صورت رسمی به جریان افتاده است.

رییس دادگستری ساوه گفت: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های خلق‌الساعه و متعددی که نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در حوزه اقتصاد و خصوصا بحث تولید صادر می‌کنند و واحدهای تولیدی را مکلف به اجرای آن می‌کنند، به تولید ضربه می‌زند و حکایت از نبود راهبرد مشخص نهاد مذکور در حوزه تولید دارد.

فرماندار ساوه گفت: دستاوردها، خدمات و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در مسیر تحقق جهش تولید و اقتصاد دانش بنیان با مشارکت مردم بکار گرفته شود.

نوشیدنی‌های حاوی کافئین به دلیل اینکه دفع آب را از طریق افزایش ادرار زیاد می‌کنند، منجر به افزایش احتمال گرمازدگی می‌شوند؛ بنابراین مصرف این نوشیدنی‌ها را محدود کنید.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی ساوه گفت: کمبود منابع آبی و مواجه شدن این شهرستان با پدیده خشکسالی موجب کاهش سطح زیر کشت محصول طالبی به عنوان یکی از تولیدات شاخص کشاورزی این شهرستان شده است.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: پیشگیری از وقوع جرم از وظایف ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف مردم است و برای تحقق این مهم باید همه به میدان بیایند.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه مجتمع توسعه بلور کاوه با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال و تولید انواع بطری زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group