معاون دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بزرگترين كارگروهي و توليدي در جامعه را معلم انجام مي دهد، زيرا معلم در كلاس درس، فكر، وحدت، انديشه، احساس، عاطفه، گرايش، رغبت و مهارت توليد مي كند.
کارگاه آموزشی با عنوان همایش کمی و توصیفی برای معلمین پایههای چهارم و جدیدالاستخدام برگزار شد.
دكتر شكوهي در اين همايش گفت : آنچه راهگشاي معلمان در عرصه آموزش است، معلومات در كنار تجربههاي پيشينيان است.
وي افزود: معلم به حكم وظيفه حرفه اي خود در قبال رسيدن دانش آموزان به اهداف تحصيلي و تربيتي اش مسئول است زيرا دانش آموزان بخش اعظمي از وقت خود را در مدرسه و در كنار معلم صرف مي كنند .
شکوهی بیان کرد: يك معلم بايد با طرح و برنامه وارد كلاس درس شود . معلم بايد اهداف هر موضوع درسي را دانسته و متناسب با اين اهداف و همچنين سنجش ميزان فعاليت هاي دانش آموزان اقدام به برنامه ريزي كند. اما آنچه ضرروي است تبديل اين برنامه ريزي به موقعيت يادگيري است كه در سايه تجربيات پيشكسوتان اين عرصه محقق مي شود.
وي خاطر نشان كرد: بزرگترين كارگروهي و توليدي در جامعه را معلم انجام مي دهد، زيرا معلم در كلاس درس فكر، وحدت، انديشه، احساس، عاطفه، گرايش، رغبت و مهارت توليد مي كند.
به گزارش ایسنا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه250 معلم به مدت یک روز با وظایف معلم در تهیه و تنظیم برنامه آموزشی، سنجش و اندازه گیری، فرآیند یاددهی و یادگیری در آموزش و مدیریت کلاس آشنا شدند.
عبدالله سالمی افزود: این کارگاه با هدف ارتقای سطح آموزشی معلمان و آشنایی با جدیدترین فنون یادگیری و افزایش سطح توانمندی آموزگاران زیر نظراستاد شکوهی ؛ معاون دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورشبرگزار شد برگزار شد.