جمعه 27 مهر 1403 | Friday 18 October 2024

تمامی اخبار

نامزدهاي احتمالي بايد با شيوه هاي جذاب سعي در معرفي خود و برنامه هايشان كنند

Imageمديركل سياسي و انتخابات استانداري مركزي اعلام كرد:فعاليت رسمي ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين استان از نيمه خردادماه امسال آغاز شده است.

عليرضا هدايتي افزود: براساس حكم ابلاغي استاندار مركزي ، معاون سياسي امنيتي اين استان به عنوان رييس ستاد انتخابات مجلس نهم تعيين شده و دبيري اين ستاد نيز برعهده اداره كل سياسي و انتخابات استانداري است.
وي گفت: ستادهاي انتخابات شهرستان ها به رياست فرمانداران و زيرشاخه هاي عملياتي ستاد انتخابات استان به زودي با ابلاغ احكام شكل مي گيرد و اقدامات و ضوابط بر اساس تقويم كاري و دستورالعمل وزارت كشور در استان اجرايي مي شود.
هدايتي خاطرنشان كرد: از هم اينك تحركات تبليغي نامزدهاي احتمالي در سطح حوزه هاي انتخابيه استان آغاز شده و فضاي انتخابات مجلس نهم در استان درحال گرم شدن است.
وي با بيان اينكه طبق قانون مسوولان و كاركنان دولت به هيچ وجه حق استفاده از امكانات و يا تبليغات در ساعات اداري براي نامزدهاي احتمالي را ندارندتاكيد كرد: مسوولان اجرايي استان بايد مراقبت لازم را در اين خصوص به عمل آورده و با خاطيان احتمالي برخورد شود.
وي توصيه كرد: مهلت تعيين شده براي استعفاي نامزدهايي كه در بدنه دولت داراي مسووليت هستند سوم تا نهم تيرماه تعيين شده و مي طلبد با توجه به سلسله مراحل اداري به ويژه كشاني براي مسوولاني كه در سمت هاي كليدي نظامي و اجرايي هستند اقدام براي استعفا در روزهاي نخست باشد تا زمان كافي براي پذيرش استعفا حاصل شود.
وي گفت:رصد تحركات تبليغات زودهنگام انتخاباتي استان از ماههاي قبل آغاز شده و درحال حاضر اين فضا بانشاط و آرام بوده و مشكل خاصي وجود ندارد.
وي افزود: نامزدهاي احتمالي بايد با شيوه هاي جذاب سعي در معرفي خود و برنامه هايشان كنند و از تخريب ديگر چهره ها و يا دادن وعده و قول غيرعملي و شعاري بپرهيزند.
هدايتي گفت: قرباني اصلي تخريب ، فرد تخريب كننده است و رعايت اخلاق مداري و كمك به ارتقاي فرهنگ گزينش افراد اصلح و افزايش مشاركت سياسي فهيمانه از وظايف اصلي چهره هاي انتخاباتي در فضاي رقابتي سالم است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group