جمعه 27 مهر 1403 | Friday 18 October 2024

تمامی اخبار

وجود اماكن متبركه در ساوه بستری خوبی را برای جذب زائر فراهم كرده است {mosimageبه گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه  مركزی، حجت‌الاسلام امرالله حسنی‌نيا رئيس اداره اوقاف و امور خيريه ساوه در حاشيه انجام عمليات اجرايی امامزاده علی (ع) روستای هريسان از توابع بخش مركزی اين شهرستان، گفت: مرمت و بازسازی امامزادگان و باقع متبركه نيازمند مشاركت و مساعدت‌های مردمی است.

وی با اشاره به وجود تعدد بقاع متبركه در بخش مركزی ساوه افزود: وجود اين اماكن متبركه در اين بخش بستری خوبی را برای جذب زائر فراهم كرده است كه با اختصاص منابع دولتی و حمايت‌های مردمی شاهد توسعه روز افزون اين امامزادگان خواهيم بود.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ساوه با اشاره به اينكه اداره اوقاف به تنهايی قادر به حفظ و نگهداری از اين ميزان از موقوفات و امامزاده‌ها نيست، خاطرنشان كرد: امامزاده‌ها بايد با همكاری مردم و مسئولان در تحقق منويات مقام معظم رهبری قطب فرهنگی محسوب شوند.

وی بررسی وضعيت امام‌زادگان بخش مركزی ساوه، گفت‌وگو با مردم، بررسی برنامه‌های عمرانی اماكن مذكور، انعكاس محروميت منطقه به مسئولان رده بالا و پيگيری كارهای انجام شده و نظارت بر نحوه اجرای امور را از اهداف اين بازديد برشمرد.

اين مقام مسئول در پايان با اشاره به اين‌كه مردم هرچه بيشتر آثار وقف را احساس كنند، به گسترش فرهنگ وقف كمك بيشتری می‌شود، خاطرنشان كرد: اطلاع‌رسانی دقيق، علمی و عميق در زمينه تبيين جايگاه وقف می‌تواند باعث احيا فرهنگ وقف و گسترش آن در جامعه شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group