جمعه 30 شهريور 1403 | Friday 20 September 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از شناسايي و دستگيري يك توزيع کننده مواد مخدر صنعتي در راستاي طرح امنيت محله محور و رسيدگي به دغدغه هاي مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي جمالي" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: مأموران انتظامي شهرستان ساوه در تحقيقي از فعاليت مجرمانه يکي از خرده فروشان مواد مخدر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در حاشيه شهر ساوه مطلع شدند.
وي با اشاره به اينكه دستگيري اين توزيع كننده مواد مخدر در راستاي رسيدگي به مطالبات مردمي در دستور كار قرار گرفت افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر متهم را سوار بر خودرو و در حين توزيع مواد مخدر در يکي از خيابانهاي حاشيه شهر شناسايي و در عملياتي دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه تصريح کرد: در بازرسي از خودرو متهم مقدار 600 گرم مواد مخدر صنعتي شامل 200 گرم شيشه و 400 گرم هروئين بسته بندي و آماده توزيع و 15 عدد آلات استعمال مواد مخدر صنعتي كشف شد.
سرهنگ جمالي در پايان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبني بر برخورد قاطع پليس با آنها و با قدرداني از مشاركت و همكاري خوب شهروندان با پليس، بر استمرار طرح پاک سازي مناطق آلوده در سال جاري تأكيد كرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه و توزيع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group