جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه : امنیت مهمترین زیرساخت توسعه جوامع و موجب تقویت سرمایه گذاری است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، احمد آزاد در همایش پلیس، اصناف و امنیت که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مجمع امور صنفی ساوه برگزار شده بود افزود: برقراری امنیت پایدار که منجر به ﺳﻮدآوری اﺻﻨﺎف و ﻓﻌﺎﻟﯿﻦ اﻗﺘﺼﺎدی می شود در سایه تلاش های نیروی خدوم انتظامی است.
 
وی با بیان اینکه ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﯿﻦ ﺑﺎزارﯾﺎن و ﭘﻠﯿﺲ ﻣﻮﺟﺐ اﯾﺠﺎد اﻣﻨﯿﺖ در ﺑﺎزار و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از ﺳﻮء‌اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺘﺨﻠﻔﯿﻦ ﺧﻮاھﺪ ﺷﺪ، اضافه کرد: اصناف و بازاریان، خود را در برقراری امنیت، همراه و همگام نیروی انتظامی می دانند.
 
وی با بیان اینکه رویکرد پلیس داشتن شهری امن و ایجاد آرامش روانی برای جامعه است، افزود: در این مسیر نیروی انتظامی، شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.
 
فرماندار ساوه خاطر نشان کرد: همه کارکنان نیروی انتظامی تا پای جان برای حفاظت و حراست از میهن آماده‌اند و تلاش می‌کنند تا خون پاک شهدا را حفظ کنند.
 
به گزارش ایسنا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: برقراری امنیت گرچه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است ولی این مهم با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها به ویژه فعالان اقتصادی انجام می شود.
 
سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: تعامل بیشتر پلیس و اصناف برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه بسیاری ضروری است و این تعامل در جهت کاهش مشکلات بازاریان و اصناف تاثیر گذار است.
 
وی در بخش ديگري از سخنان خود از اصناف خواست كه به هشدارهاي پليسي درجهت پيشگيري از جرايم توجه لازم را داشته باشند.
 
سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد: رعايت اصول حفاظتي متناسب با نوع فعاليت يکي از مواردي است که باعث کاهش وقوع سرقت می شود.
 
به گزارش ایسنا معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این همایش گفت: رشد هر فعالیتی مستلزم انجام آموزش های لازم است.
 
عزیزالله صدیقی افزود: خروج فعالیت اصناف از حالت سنتی نیز در گرو برگزاری آموزش های لازم است و در همین راستا کاربران کلیه اتحادیه های استان آموزش های لازم را در این خصوص دیده اند.
 
وی با اشاره به فعالیت 22 هزار واحد صنفی در استان اظهار کرد: 256 اتحادیه صنفی و 11 مجمع امور صنفی در سراسر استان فعالیت می کنند.
 
به گزارش ایسنا رئیس مجمع امور صنفی ساوه نیز گفت: اين همايش با هدف ارتقاي سطح امنيت عمومي و افزايش تعامل دوسويه بين اصناف مختلف و نيروي انتظامي برگزار می شود.
 
مرتضی سعیدی افزود: افزايش روابط مثبت بين پلیس و اصناف مي تواند عامل بسيار مهمي در ايجاد امنيت بيشتر در سطح جامعه شود.
 
وی ادامه داد: اصناف نقش بسزایی به عنوان یاری رسان نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه و جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی دارند. سعیدی خاطر نشان کرد: نامگذاری یکی از روزهای هفته ناجا به نام نیروی انتظامی و اصناف نشان از نزدیکی و تعامل مستمر و موثر این دو نهاد است. در این همایش از روسای اتحادیه های صنفی و از اصناف برتر که با نيروي انتظامي تعامل مطلوبی داشتند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group