شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: استاندار جدید به توازن منطقه ای در مدیریت خود پایبند باشد.
 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی با تبریک انتصاب مهندس محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار جدید استان مرکزی افزود: نگاه علمی و عدالت محور به توسعه شهرستان های استان مهمترین انتظار مردم و مسوولان از استاندار جدید است.
 
وی اضافه کرد: ارتقای شاخص‌های افتصادی استان، توجه به زیرساخت‌ها، ارتقای سطح فناوری‌های بنیانی در سطح استان، هماهنگی و همکاری مطلوب با مجمع نمایندگان، استفاده از نیروی حتی الامکان بومی، کارآمد و متخصص در استانداری و مجموعه مدیریتی استان، حرکت در مسیر میانه روی و اعتدال به عنوان شعار دولت یازدهم، پرهیز از ورود به مسایل حزبی و جناحی، پرهیز از انتصاب مدیرانی با سوابق مبهم و غیر متخصص، استفاده از ظرفیت نخبگان و توجه به نخبه پروری از دیگر انتظارات مهم از استاندار مرکزی است.
 
وی بیان کرد: استان مرکزی از جمله مناطق مهم و استراتژیک کشور در عرصه های گوناگون محسوب می‌شود، و ظرفیت‌های مهم استانی از قبیل نیروهای انسانی کارآمد، قطب کشاورزی، صنعتی و علمی کشور، نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در کریدور ترانزیتی، استعداد این استان را برای توسعه پایدار فراهم کرده است.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه خواستار بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت استان در جبران عقب ماندگی های این منطقه شد و ادامه داد: یقینا استاندار جدید که سابقه مدیریتی عمل گرا را در کارنامه خویش دارد با نگاه فرا منطقه ای و فرا جناحی و با توجه به تجربیات مدیریتی خود این موضوعات را به خوبی مدیریت خواهد کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطر نشان کرد: این مجمع در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و هم راستا با اراده ملت، حمایت و همکاری خود را با دولت تدبیر و امید و استاندار جدید استان مرکزی اعلام می‌دارد.
 
وی ابراز امیداوری کرد: با تعامل کامل نمایندگان مجلس و نماینده عالی دولت در این استان بتوان بر مشکلات پیش رو فائق آمد و زمینه توسعه روز افزون استان مرکزی دیار آفتاب و سرزمین مشاهیر و مفاخر بزرگ و زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.
 
میرگلوبیات در پایان از خدمات پنج ساله علی اکبر شعبانی فرد در مدت زمان تصدی سمت استانداری در استان مرکزی قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group