پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: خبرگزاری ایسنا در انعکاس اخبار، تحلیل ها و تنویر افکار عمومی کارنامه درخشانی دارد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، دکتر شهلا میرگلوبیات در نشستی با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی که به منظور اتخاذ تمهیدات لازم جهت افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایسنا استان مرکزی در شهرستان ساوه صورت گرفت در سخنانی با تقدیر از تلاش های خبرنگاران این خبرگزاری مورد اعتماد مردم افزود: خبرگزاری ایسنا با پای بندی به سه اصل مهم در تولید خبر که همانا سرعت، دقت و صحت در تولید و ارسال اخبار است توانسته جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کند.

 

وی با اشاره به راه اندازی دفتر خبری خبرگزاری ایسنا در شهرستان ساوه افزود: دفتر نمایندگی ایسنا در شهرستان ویژه ساوه می تواند حجم قابل توجهی از اخبار و رویدادهای شهرستان های ساوه و زرندیه را پوشش داده و منعکس کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: خبرگزاری ایسنا استان مرکزی در عمل به رسالت خویش به منظور ارتقای آگاهی های جامعه نشان داده که به خط مشی و اصول کلی حاکم بر این خبرگزاری پایبند بوده و به خوبی به وظیفه مهم رسانه ای خود عمل کرده و اخبار صحیح، مفید و نوید بخش را منعکس می کند.

 

وی با اشاره به اینکه این رسانه فراگیر در راستای تنویر افکار عمومی، با انتشار اخبار گوناگون، اطلاع رسانی شفافی دارد، تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا یک منبع خبری ارزشی و متعهد است که به خوبی و با نقد منصفانه به مشکلات مردم و دغدغه های مسوولان می پردازد و این منش، مورد اقبال عمومی جامعه قرار گرفته است و امیدواریم این خبرگزاری در ادامه مسیر خود با توان و قدرت بیشتری حرکت کند.

 

وی خواستار گسترش دفاتر خبری ایسنا در سطح استان مرکزی به ویژه تسریع در راه اندازی این دفتر در شهرستان ساوه شد و خاطر نشان کرد: فعالیت این رسانه تاثیرگذار و پرمخاطب در سراسر استان موجب ارتقای آگاهی های مردم و تقویت فضای خبری شهرستان ها می شود.

 

میرگلوبیات در پایان، اظهار امیدواری کرد تا با تجهیز دفتر خبری ایسنا در شهرستان ساوه ظرف مدت یک ماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

 

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگ جهاد دانشگاهی استان مرکزی و سرپرست دفتر خبری خبرگزاری ایسنا در این استان نیز با تقدیر از حسن نظر و تلاش های نماینده مردم ساوه و زرندیه از راه اندازی دفتر خبری خبرگزاری ایسنا در شهرستان ساوه گفت: بحث توسعه کمی و کیفی اخبار تولیدی که بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار می گیرد همواره مد نظر مسوولان ایسنا در جهاد دانشگاهی استان بوده است.

 

محسن مرادی افزود: در حوزه کیفیت اخبار، تقویت گزارش نویسی و تحلیل رویدادها مورد توجه است و در حوزه کمی نیز توسعه دفاتر خبری در سطح استان در حال حاضر برای دو شهرستان ساوه و خمین هدفگذاری شده است.

 

وی افزود: با راه اندازی دفاتر خبری در دو شهرستان ساوه و خمین ، خبرنگاران سایر شهرستان های استان با توجه به بعد مسافت به عنوان رابط خبری زیر نظر این دو شهرستان و مرکز استان فعالیت خواهند کرد.

 

مرادی ابراز امیدواری کرد: با نظر مساعد نماینده مردم ساوه و زرندیه و تعاملی که بین دستگاه های اجرایی شهرستان وجود دارد بتوانیم دفتر خبری خبرگزاری ایسنا در ساوه را به عنوان اولین دفتر خبری در شهرستان های استان مرکزی همزمان با 13 آبان ماه سال جاری، مصادف با چهاردهمین سالروز تاسیس این خبرگزاری در کشور، افتتاح کنیم

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group