شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

نماینده ساوه و زرندیه عنوان کرد: با وجود دو بار کلنگ زنی این پروژه توسط دو وزیر، با گذشت هفت سال از این موضوع خیر مورد نظر به تعهد خود عمل نکرده و این طرح همچنان بلاتکلیف است.

 

 

شهلا میرگلوبیات در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به پروژه احداث بیمارستان صفا در شهرستان ساوه گفت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان 160 تختخوابی صفا در ساوه از سال 1385بر اساس توافقی مبنی بر مشارکت 40 درصدی یک خیر و 60 درصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به مسکوت ماندن احداث این بیمارستان اظهار داشت: با وجود پیگیری های انجام شده تاکنون نتیجه مناسبی از مذاکره با خیر برای آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان به دست نیامده و هنوز وارد مرحله اجرایی نشده است.

 

میرگلوبیات با انتقاد از برخی توقعاتی که از نماینده شهرستان توسط مردم برای آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان مطرح می‌شود، گفت: متاسفانه عده‌ای از ناآگاهی مردم نسبت به نحوه توافق احداث این بیمارستان سوء استفاده می‌کنند و با حاشیه‌سازی و پرهیز از بیان حقایق در خصوص انجام عملیات اجرایی این پروژه از نماینده شهرستان تقاضای پیگیری دارند.

 

وی تصریح کرد: لازم است با شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص روند اجرای احداث این بیمارستان که یکی از نیازهای ضروری شهرستان است و با جذب خیرین دیگر و نیز تخصیص اعتبارات دولتی دست به دست هم دهیم تا یک مرکز درمانی مجهز و برخوردار از امکانات پیشرفته و پزشکان مجرب برای این شهرستان احداث شود.

 

میرگلوبیات در ادامه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نیز شورای عالی گسترش، اخذ و بدین ترتیب دانشکده پرستاری ساوه به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافت.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: با مصوبه مجلس ردیفی مجزا در بودجه سال 92 برای دانشکده علوم پزشکی ساوه اختصاص یافت و با این اقدام کلیه فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این دانشکده مستقیما از طریق وزارت بهداشت و درمان امکان پذیر می‌شود و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان زیر نظر این دانشکده فعالیت خواهد کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group