چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نماینده مردم شریف ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم .

 

 

انتظار قاطبه مردم برای بهره مندی بهتر و بیشتر از خدمات قوه مقننه، در رای قاطعشان به شما مستتر است و اینجانب رجاء واثق دارم که جنابعالی از عهده مسؤولیت خطیر وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی سربلند بیرون خواهید آمد ؛ انشاءالله .

بر همه جریانات و شخصیت های سیاسی همسو و غیر همسو با آن منتخبه محترمه ، فرض است تا ضمن استقبال از نتیجه انتخابات ، در توسعه همه جانبه شهرستان های ساوه وزرندیه همراه و معین شما باشند ، چرا که دوران رقابت خاتمه یافته و باید رفاقت ها را با نیت قربه الی الله و خدمت خالصانه به مردم آغاز کرد .

نشریات صبح ساوه و آرمان جوان نیز با احترام به خرد جمعی ، خود را مکلف به حمایت منطقی از برنامه ها و اقدامات خادمانه و قانونمدارانه آن مؤمنه محترمه می داند ، گذشته از اینکه بر مشی نقادانه و پرسشگرانه خویش اصرار خواهیم ورزید .

از خداوند متعال ، علو درجات حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین اسلامی (طاب ثراه ) که در دوران نمایندگی خویش، به حق ، خوش درخشیدند و خاطره دل نشینی از یک نماینده گرانسنگ و فعال را در اذهان عمومی باقی گذاشتند  خواهانم و به پاس حضور انقلابی و حماسی ملت وقت شناس ، نجیب و وفادار ایران اسلامی در پای صندوق های رأی ، جبهه شکر بر آستان ذات اقدس اله تبارک وتعالی می سایم .

 

و کفی بالله وکیلا

روح الله عالم زاده

سردبیر نشریات صبح ساوه و آرمان جوان

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group