يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

 فرمانده انتظامي استان از کشف يک فقره زمين خواري به ارزش 140 ميليارد ريال در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: 8 نفر متهم در اين راستا شناسايي شده اند.


به گزارش خبرگزاري پليس، سردار"هادي رفيعي کيا" با اعلام اين خبر عنوان داشت: در راستاي اجراي دومين طرح تشديد مبارزه با زمين خواري و تصرف غير قانوني اراضي ملي، مأموران پليس آگاهي شهرستان ساوه يک فقره پرونده با موضوع زمين خواري را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد، افرادي با اقدامات غير قانوني نسبت به تصرف اراضي منابع طبيعي با شيوه و شگرد کشت و زرع و فروش غيرقانوني و بدون مجوز قانوني به افراد غير، واقع در اطراف ساوه را نموده اند.

فرمانده انتظامي استان مرکزي بيان داشت: کارشناس پليس آگاهي به همراه کارشناسان اداره منابع طبيعي شهرستان ساوه با هماهنگي قضائي با حضور در محل و بررسي هاي انجام شده مشاهده کردند حدود 460 هکتار اراضي دولتي متعلق به منابع طبيعي، بصورت غير قانوني تصرف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مرکزي با اشاره به شناسايي و معرفي تعداد 8 نفر متهم به مراجع قضائي در اين پرونده، تصريح کرد: کارشناسان ارزش اين اراضي را 140ميليارد ريال برآورد کرده اند.

سردار رفيعي کيا در پايان تأکيد کرد: پليس با آمادگي کامل و بدون هيچ گونه مماشاتي با سودجويان و اخلال گران نظم و امنيت اقتصادي برخورد مي کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group