دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: انجمن حمایت از زندانیان ساوه به لحاظ حجم بالای فعالیت و خدمات رسانی مناسب به زندانیان و خانواده آنها، جزو انجمن های برتر کشور شناخته می‌شود.

ابوالحسن شریفی شامگاه دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در آیین گلریزان انجمن حمایت از زندانیان ساوه در سخنانی با اشاره به اینکه این انجمن در سال های گذشته نیز به دلیل تنوع و نوع خدماتی که ارائه داده جزو ۲۵ انجمن برتر کشور شناخته شده است، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان دارای اعتبار دولتی نبوده اما تعامل مناسب این انجمن با خیرین و نیک اندیشان شهرستان، موجب شده است که در پیشبرد اهدافش همواره موفق عمل کند.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان ساوه در زمینه های اهدا و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، جلب رضایت شاکیان زندانیان، رسیدگی به وضع خانواده های زندانیان محروم و فاقد سرپرست و پرداخت جریمه و بدهی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می کند.

شریفی با تاکید بر اینکه اقدامات انجمن گره گشای مشکلات زندانیان و خانواده آنان بوده که با حمایت خیرین و افراد نیک اندیش انجام می‌شود، تصریح کرد: انفاق، مشتمل بر جان و مال است و خیرین و نیکوکاران با بخشش اموال خود جزو مجاهدین راه خدا هستند و اگر کمکی برای همنوعان مستمند انجام می‌شود توفیقی الهی است که خدا نصیب انسان ها می کند.

رییس دادگستری ساوه گفت: به حکم قانون، مجازات براساس حکم صادر شده متوجه مجرم است، اما خانواده او نیز درگیر مجازاتی می‌شوند که مرتکب آن نشده اند، بنابراین کمک به این خانواده ها یک وظیفه دینی و اعتقادی است که جلب رضایت خدا را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان ساوه گفت: احداث این ساختمان جنبه تجاری و اقتصادی دارد و تکمیل آن موجب درآمدزایی با کاربری های ایجاد شده اقتصادی و تجاری شده که صرف جامعه هدف انجمن خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز گفت: کمک به همنوعانی که دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌شوند از دستورات دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی اظهار کرد: انسان خلقت زیبای خداست که خدا او را اشرف مخلوقات نامیده است و انسان خدایی، خلیفه خدا بر روی زمین است و اگر اهل مادیات و دنیا نباشد و به فکر آخرت باشد سعادتمند خواهد شد.

وی با قدردانی از خیرین و نیکوکاران در یاری رساندن به افراد نیازمند گفت: کار انجمن حمایت از زندانیان یک عمل خداپسندانه و خیرخواهانه بوده و باقیات صالحات قلمداد می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group