دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و طرح های مدیریت شهری ساوه رونمایی یا عملیات اجرایی احداث آنها آغاز شد.

به گزارش ایسنا، رونمایی از خرید بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و رونمایی از اجرای ۹۰ کیلومتر طرح نهضت بهسازی و آسفالت معابر شهر ساوه با استفاده از چهار هزار تن قیر و ۸۵ هزار تن آسفالت، دو پروژه مهم شهرداری این شهر بود که برای زیرسازی و آسفالت در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرزاد مخلص الائمه همچنین عملیات اجرایی احداث سالن چند منظوره محله عباس آباد( سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) با مساحت شش هزار متر مربع و زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع را آغاز کرد. اعتبار پیش بینی شده مورد نیاز ۱۳ میلیارد تومان است که ۶ میلیارد تومان از محل ستاد بازآفرینی شهری تامین خواهد شد.

شهردار ساوه در این آیین گفت: تجهیز مدیریت شهری ساوه به تجهیزات ماشین آلات عمرانی و عملیاتی با مشارکت دولتی به صورت ۸۰ درصد یارانه ای انجام شده است.

امیررضا یوسفیان افزود: ساوه از جمله شهرهای پیشتاز در جذب قیر است و توانسته بخش عمده ای از معابر و کوچه های شهر را آسفالت کند.

استاندار مرکزی که به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت به ساوه سفر کرده است پس از تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر علیه‌السلام ساوه با قرائت فاتحه و نثار گل، با حضور در منزل شهیدان مهدی و هادی ناصری با خانواده این دو شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

افتتاح ساختمان اداری اداره منابع طبیعی شهرستان ساوه از دیگر برنامه های مخلص الائمه در سفر به ساوه بود. پروژه ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه در دو طبقه به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با  اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی در ادامه، پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه، را افتتاح کرد. این پردیس دانشگاهی در متراژ ۶۴۰۰ متر مربع با ارزش ریالی ۱۱۶ میلیارد تومانی اهدائی خیر احداث شده است. عملیات اجرایی احداث این پروژه در سال ۱۳۹۵ آغاز شده و در سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است.

استاندار مرکزی قرار است در ادامه، پروژه های گازرسانی به استان مرکزی را با افتتاح نمادین یک پروژه در ساوه افتتاح کند.

طرح توسعه مجتمع شیر و گوشت دامدشت نیز با حضور استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، همزمان با چهارمین روز هفته دولت؛ ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۱۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی ۴۵ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

این پروژه‌ها با ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار، برای ۱۵۷۴ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوه، ۱۳۸ پروژه با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و هفت پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، اقتصادی است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group