شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار ساوه گفت: شوراهای ادوار گذشته سرمایه‌های ارزشمند شهر هستند و نباید اجازه دهیم که این سرمایه ها نادیده گرفته شوند.


به گزارش نارستان، دکتر یوسفیان در نشست اعضای شوراهای ادوار گذشته شهر ساوه ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، افزود: تشکیل شوراها به معنای به دست آوردن برآیند افکار و اندیشه‌های مؤثر در پیشرفت شهر بوده و حاکمیت خرد جمعی بر خرد فردی است.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی هر شهر محور توسعه پایدار در آن شهر است، اظهار داشت: ما امروز ادامه دهنده راه و برنامه های شما عزیزان هستیم زیر تجربیات شما می تواند برای ما راهگشا باشد.
وی ادامه داد: امروز مدیریت شهری ساوه در یک اقدام ارزشمند، تمامی کارها را شناسنامه دار کرده و مشاور های متخصص جهت مطالعات در بخش های مختلف مانند هدایت آب های سطحی، بازآفرینی، طرح جامع و ترافیک و ... را آغاز کرده است و بنای توسعه زیرساخت های شهر در ساوه نهاده شده است.
دکتر یوسفیان با اشاره به این جمله که "همه چیز را همگان دانند و همگان از مادر متولد نشده اند"، اظهار داشت: هم اینک نظام پیشنهادات از همین جلسه شروع شده و هر یک از شما عزیزان ادوار شورای گذشته می توانید پیشنهادات خود را در جهت توسعه زیرساخت های شهر ارائه نمایید زیرا شما سرمایه های شهر بوده و نباید اجازه دهیم که این سرمایه ها نادیده گرفته است.
وی یادآور شد: ما از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، نیازسنجی شهر را مد نظر قرار داده ایم و پیشانی کار ما آن زحمات گذشته شما بوده و شاخص را بر درستی تصمیمات شما قرار داده ایم بطوری که امروز تمامی پروژه‌های نیمه تمام گذشته در حال اتمام و تکمیل هستند.
وی ابراز داشت: ما نیز بر این باوریم که حق ساوه تاکنون نادیده گرفته شده است زیرا که پروژه هایی مانند شبکه فاضلاب شهری که نیاز شهر است تاکنون فقط 30 درصد در شهر اجرا شده است.
دکتر یوسفیان با بیان اینکه یک شهر نیازمند توسعه متوازن در تمامی بخش ها است چون فقط توسعه در مدیریت شهری مدنظر نیست، گفت: شوراهای اسلامی شهر بر اساس قانون وظیفه نظارت بر تمامی دستگاه های دولتی شهر را بر عهده دارند اما امروز شورا ها فقط شورای شهرداری هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مرکزی با تلاش نماینده پرتلاش و فرماندار محترم اعتبار کنارگذر شهر ساوه تخصیص یافت و انشاالله به زودی این پروژه نیز اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین ما توجه ویژه ای به دیگر پروژه‌های زیرساختی شهر مانند پردیس دانشگاه علوم پزشکی را داریم زیرا اینها نیازهای شهر در جهت توسعه متوازن هستند.
دکتر یوسفیان تصریح کرد: در دوره ششم با تلاش مدیران پاکدست مجموعه شهرداری اقدامی مهم را آغاز کرده ایم و زمین های بالقوه شهرداری را شناسایی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی با جلوگیری از خام فروشی با ایجاد مجتمع های مسکونی تولید ثروت در شهر را آغاز کرده‌ایم و این سرمایه هایی است که برای آینده شهر ماندگار است.
وی تامین آب و برق شهرک صنوف مزاحم به ارزش حدود ۳۰ میلیارد تومان، بهره برداری از مجموعه تجاری پاساژ ترنج را از دیگر اقدامات شهرداری ساوه برشمرد و گفت: ما از ابتدای دوره ششم تاکنون حتی یک قطعه زمین برای اداره شهر نفروخته ایم.
دکتر یوسفیان با بیان اینکه همچنین یک نفر نیروی مازاد از ابتدای دوره ششم به شهرداری اضافه نشده است، یادآور شد: هم اینک ماهانه حدود ۵۰ میلیارد تومان حقوق و دستمزد به نیروهای شهرداری پرداخت می شود که گاها این مبلغ حدود یک سوم ارزش افزوده دریافتی شهرداری می باشد اما در این مدت نگذاشتیم که حقوق و مزایای پرسنل حتی یک ماه عقب بیفتد.
وی خرید 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، مینی بوس، اتوبوس، دریافت 3200 تن یارانه‌ای جهت آسفالت ۲۲ محله نابسامان شهری و اجرای ۹۰ کیلومتر آسفالت را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار داشت: امیدوارم که یک روز در ساوه بگوییم که ما حتی یک کوچه خاکی هم نداریم.
دکتر یوسفیان ادامه داد: ما هم اینک در سکونت گاههای غیر رسمی شهر پس از گذر از نیاز به آسفالت و جدول در این مناطق گام بعدی را برداشته ایم و ساخت فرهنگسرا ، پارک ها و سایر نیازها را در سال ۱۴۰۲ آغاز کرده‌ایم.
وی اجرای پروژه لوله گذاری و انتقال فاضلاب های جنوب شهر با 20 میلیارد تومان اعتبار، نصب ۲۵ دستگاه دوربین امنیتی جهت هوشمند سازی و خدمات الکترونیکی، مطالعه پارکینگ طبقاتی و زیر گذر میدان آزادی، تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در دوره ششم عنوان کرد و افزود: انشاء الله به زودی با حضور دکتر آیینی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزون بر ۳ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهر ساوه کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group