شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

استاندار مرکزی با بیان اینکه رشد تولید پایه اصلی مهار تورم است، گفت: با مشارکت مجموعه کارفرمایی و کارگری استان مرکزی و برطرف کردن موانع تولید از همه ظرفیت های استان برای تحقق شعار امسال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب استفاده خواهیم کرد.

فرزاد مخلص الائمه پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جریان بازدید از نوروزگاه شهرداری و پایگاه های امداد و نجات ساوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سفرهای نظارتی نوروزی، شهرستان ساوه مقصد هفتم بازدیدهای نظارتی نوروز امسال بود که در جریان این سفر بازدیدی از محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان و پایگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله پایگاه هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه صورت گرفت و خدماتی که در این ایام به مردم و مسافران ارائه می شود از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

وی افزود: استان مرکزی پس از استان های تهران و البرز رتبه سوم میزان ورود و خروج وسایط نقلیه کشور را به خود اختصاص داده است و براین اساس محورهای استان از حساسیت خاصی برخوردار است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه تا پایان تعطیلات نوروزی تمامی چشم ها نگران جاده های کشور است، تصریح کرد: در استان مرکزی به دلیل حجم بالای تردد خودروها در طول سال به ویژه تعطیلات نوروزی تمامی تمهیدات لازم از سوی پایگاه‌هایی امداد و نجات و نیز پلیس راه و راهداری برای فراهم کردن زمینه سفر ایمن مردم و مسافران اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تردد بالای خودروها از محور قدیم ساوه همدان نیز گفت: بخشی از عملیات زیرسازی این محور از ساوه تا قیطانیه انجام شده و برای تعریض و دوبانده کردن محور به اعتبارات ویژه نیاز است و در تلاش هستیم تا از محل اعتبارات رفع نقاط حادثه خیز سفر هیات دولت به استان، اعتباری برای رفع نقاط حادثه خیز این محور اختصاص یابد.

مخلص الائمه تصریح کرد: استان مرکزی در سال گذشته در بین ۳۱ استان کشور رتبه نخست را در رفع نقاط حادثه خیز به خود اختصاص داده است و امیدواریم با فعالیت بیشتر، این روند تا رفع تمامی نقاط حادثه خیز استان ادامه یابد.

وی در ادامه با یادآوری نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید گفت: استان مرکزی قطب چهارم صنعت کشور بوده و رتبه نخست تنوع تولیدات صنعتی را به خود اختصاص داده است و نقاط مختلف استان به کانون های متعدد تولید اعم از صنایع پیشران و مادر و همچنین ابرصنایع کشور، صنایع کوچک و متوسط، قطب صنایع نفتی، ریلی و خدمات ریلی، نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و صنعت هسته ای تبدیل شده است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه پایه های رشد تولید در سال گذشته در استان مرکزی بنا نهاده شده است، گفت: در سال گذشته قراردادهای متعدد و متنوعی برای افزایش ظرفیت تولید صنایع استان منعقد شده و این استان در احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد جزو استان های پیشرو کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه رشد تولید پایه اصلی مهار تورم است، تاکید کرد: با مشارکت مجموعه کارفرمایی و کارگری استان مرکزی و برطرف کردن موانع تولید از همه ظرفیت های استان برای تحقق شعار امسال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بازدید از ایستگاه راهنمای مسافرین هلال احمر، نوروزگاه شهرداری، پلیس راه ساوه همدان، پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر و اورژانس جاده غرق آباد، دیدار با سردار سرتیپ پاسدار حاج محمد میرجانی از جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و شرکت در آیین جزخوانی قرآن کریم در امامزاده سید اسحاق علیه السلام از برنامه های سفر استاندار مرکزی به ساوه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group