شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

عملیات اجرایی احداث دومین مجتمع آموزشی نیکان کاوه به همت گروه صنعتی شیشه کاوه در ساوه آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: مدرسه سازی توفیق بزرگی است که خدای تعالی نصیب بندگان خاص خود می‌کند.

احمدرضا نوازنی، ۲۳ اسفندماه در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: مجموعه گروه صنعتی شیشه کاوه با ساخت مدارس نیکان در ساوه نام نیکی از خود به جای گذاشته و موجب تشویق و ترغیب دیگران برای مشارکت در مدرسه سازی می شود.

وی افزود: بهترین مردم کسانی هستند که خدمت به جامعه می‌کنند و مدرسه سازان با ساخت فضاهای آموزشی موجب برخورداری دانش آموزان از یک فضای آموزشی استاندارد و ایمن می شوند و خروجی این مدارس، دانش آموزان متعهد و متخصص خواهند بود.

وی افزود: ساوه، دلیجان و اراک سه شهرستانی هستند که با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند و باید با مشارکت خیرین مشکل کمبود مدرسه را در این نقاط برطرف کنیم.

وی گفت: مشارکت خیرین در ساوه تراکم دانش آموزان در فضاهای آموزشی را در این شهرستان کاهش داده است و امیدواریم بتوان با مشارکت خیرین و گروه صنعتی شیشه کاوه شاهد کاهش تراکم دانش آموزی باشیم.

لنجابی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز گفت: گروه صنعتی شیشه کاوه از افتخارات استان مرکزی در حوزه مدرسه سازی هستند.

وی با اشاره به ساخت  ۸۰ مدرسه توسط این مجموعه تولیدی در سراسر کشور افزود: اگر احداث چهار مدرسه ۱۲ کلاسه، دو کارگاه و فضای آموزشی در شهرک علوی انجام نمی شد، یقینا در این نقطه از شهرستان با چالش جدی مواجه بودیم.

لنجابی در ادامه گفت: ساخت سه هنرستان دخترانه در استان آغاز شده و برای احداث مدارس خیرساز دیگر نیز برنامه ریزی شده است.

امام جمعه ساوه نیز گفت: مدرسه سازی اقدام کریمانه ای است که از سوی افراد سخاوتمند صورت می‌گیرد و موجب باقیات صالحات خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: اهدای کریمانه مال و جان موجب رضایت خدای تعالی و مردم خواهد بود و ساخت مدرسه یک اقدام خیرخواهانه است که خیرات و برکات بسیاری برجای خواهد گذاشت.

وی خواستار احداث مدرسه با رویکرد علوم دینی و معارف اسلامی برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی جامعه شد و افزود: احداث سالن های ورزشی در مدارس یکی از ضروریات است.

اصغر قراخانلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز اظهار کرد: این آموزشگاه در زمینی به وسعت ۳۵۰۰ متر در  ۱۲ کلاس احداث خواهد شد.

وی افزود: در مجاورت این زمین قطعه زمینی به وسعت پنج هزار متر برای احداث دو آموزشگاه دیگر در حاشیه شهر واگذار شده و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی شیشه کاوه نیز گفت: تولید و اشتغال آفرینی توام با ساخت فضاهای آموزشی رویکرد مهم این مجموعه تولیدی است.

علیرضا عسگریان با بیان اینکه پانزدهمین مدرسه نیکان توسط این مجموعه تولیدی در ساوه احداث می شود، افزود: این پروژه نیز در قالب یک مجتمع آموزشی دارای سه مدرسه ساخته خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group