شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور گفت: باید بستر را برای نقش آفرینی آحاد مختلف جامعه در مسیر پیشرفت کشور آماده و فراهم کرد.

ابراهیم نورمحمدی روز گذشته، سه‌شنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۱ در یادواره شهید حمیدرضا اسداللهی و ۷۳ شهید مدافع حرم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد ساوه برگزار شد با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس از ۴۰ کشور دنیا نیروهای نظامی به اسارت ایران درآمدند که نشانگر مشارکت این کشورها در جنگ علیه ایران بود، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر نیز برای اولین بار در دوران انقلاب، تمام رسانه‌های دنیا برای مقابله با ایران متحد شدند و افزون بر ۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای جهان با کار رسانه‌ای به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها بودند.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه تولید محتوا در یک شبکه تلویزیونی و یا ماهواره‌ای است، افزود: ۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای در اغتشاشات اخیر علیه نظام اسلامی همسو شدند و چه کسی جز دشمنان نظام هزینه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای هر شبکه ماهواره‌ای را پرداخت می‌کند؟

مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر اثری در دنیا می‌ماند ثمره اخلاص است که مصداق آن شهید سلیمانی و شهدای والامقام هستند که با اخلاص و ایمان به خدا، مجاهدت کردند و خدای تعالی بهترین نوع مرگ که همانا شهادت است را نصیب آنان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اثری در دنیا نمی‌ماند جز با اخلاص و کار خالصانه کردن در راه خدا، اظهار کرد: ثمره اخلاص یعنی تولید محتوایی با عنوان سرود "سلام فرمانده" که آوازه آن در دنیا پیچید.

نورمحمدی تصریح کرد: باید برای آحاد مردم جامعه نه یک قشر خاص برنامه ریزی کرد و اجازه داد همه مردم در مسیر پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور با تاکید بر اینکه نباید بستر را برای نقش آفرینی مردم تنگ کرد، اظهار کرد: باید بستر را برای نقش آفرینی آحاد مختلف جامعه فراهم کرد و اجازه داد تا جوانان کشور کنش و فعالیت داشته باشند و یقین بدانید اگر فعالیت پیدا کنند در مسیر اسلام تربیت و پرورش خواهند یافت.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده تاریخی و یک اتفاق اجتماعی نیست بلکه یک انقلاب نورانی و الهی بوده و متعلق به یک قشر خاص نیست.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز گفت: نظام اسلامی به برکت انقلاب، جوانان، شهدا و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب مسیر پیشرفت را پرقدرت ادامه می‌دهد.

مرتضی قاسمی بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه دانشگاهی با سیره شهدا تاکید کرد و افزود: جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت اقتدار کشور شده و امروز نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در تمامی معادلات بین المللی تاثیرگذار و نقش آفرین است.

این مراسم به پرچم‌های مقدس حرم امام حسین علیه‌السلام، حرم حضرت ابالفضل علیه‌السلام، امام رضا علیه‌السلام و حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین لباس مطهر سردار شهید سلیمانی و تعدادی از شهدا از سراسر کشور متبرک بود که فضای معنوی را در مراسم ایجاد کرد.

در این مراسم که با حضور فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد علاوه بر اجرای سرود و مداحی، از خانواده شهید مدافع وطن "احمد کشوری‌نیا" تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group