دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمب یک واحد عطاری توزیع کننده قرص های غیر مجاز در اين شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی مأموران از این واحد صنفی2 هزا ر و 53 عدد انواع قرص های غیر مجاز کشف شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علي اکبر عيسي آبادي" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور تداوم برنامه طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف، روز گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوه، با دریافت گزارشی مبنی بر فروش انواع قرص های غیر مجاز از سوی متصدی یک واحد عطاری در این شهرستان، بلاقاصله اقدامات و بررسي هاي لازم را در این زمینه آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: باهماهنگی قضائی و در تحقیقات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ساوه، عطاری مورد نظر شناسایی و با همراهي کارشناسان سازمان غذا و دارو در بازرسی از آن 2هزا ر و 53 عدد انواع قرص های غیر مجاز و مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به پلمب این واحد عطاری به دلیل فروش قرص های غیر مجاز به دستور مقام قضائی افزود: متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذيصلاح معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group