يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد توسط آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته در ساوه و زرندیه انجام شد.

رضا یزدی در گفت و گو با ایسنا، به مهمترین عملیات های آتش نشانان ساوجی در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: نخستین حادثه روز شنبه ۲۴ دیماه ساعت ۱۳.۳۸ در خیابان استاد شهریار بوقوع پیوست که منجر به سقوط در چاله آسانسور یک شهروند شده بود. فرد حادثه دیده با تلاش آتش نشانان به بیرون منتقل شد، اما متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

وی بیان کرد: در ساعت ۱۸.۵۱ روز گذشته نیز یک مورد حریق در میدان شهید سلیمانی گزارش شد و ۶ آتش نشان از ایستگاه چهار نسبت به اطفای حریق دو خودرو اقدام کردند که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

یزدی افزود: در ساعت ۱۹.۲۶ نیز گزارش یک فقره تصادف بین دو تریلی در محور آزادراه ساوه همدان دریافت شد که ۱۰ آتش نشان به همراه سه خودروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و نسبت به آزادسازی رانندگان محبوس شده داخل تریلی و نیز ایمن سازی محور بر اثر جاری شدن فراورده های نفتی و تلاش برای بازگشایی محور مذکور اقدام شد.

وی افزود: در ساعت ۲۰.۱۸ نیز وقوع حریق یک خودرو در خیابان طالقانی ۳۶ منجر به اعزام یک خودرو و ۳ نفر از ایستگاه دو برای اطفای حریق شد. در ساعت ۲۲.۴۵ نیز برای اطفای حریق شرکت پرشین کارتن زرندیه ۳ خودرو به همراه ۷ نفر از نیروهای خسته و تازه برگشته از ماموریت ایستگاه های مرکز و ایستگاه ۳ اعزام شدند که خوشبختانه حریق خاموش و تلفات جانی نداشت.

یزدی گفت: در ساعت ۲۳.۱۰ نیز وقوع حریق در یک منزل مسکونی منجر به اعزام یک خودرو و ۳ نفر نیروی بازگشته از تصادف اتوبان ساوه همدان از ایستگاه مرکز و اطفای حریق در کوتاهترین زمان ممکن شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group