سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

به گزارش ایسنا مرکزی، امام جمعه ساوه در مراسم روز آتش نشان و افتتاحیه بهره برداری از برخی پروژه های شهرداری ساوه نیز با اشاره به اینکه انسان در دل خود یک آتش فشان و یک آتش نشان دارد، گفت: توصیه اهل بیت(ع) این است که در مقابل آتش‌فشان‌ها، آتش نشانی درست کنید تا آتش‌فشان را خاموش کند.
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی با تاکید بر اینکه مسئولان از آبروی خود برای خدمت صادقانه به مردم هزینه کنند، افزود: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و ارتقای سرانه فضای سبز مصداق بارز هزینه کرد از آبرو برای ارائه خدمت به مردم است.


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه کمیت را فدای کیفیت نکرده و پروژه‌های تعریف شده در حوزه مدیریت شهری باید باکیفیت و کارشناسی شده متناسب با نیاز شهروندان باشد، افزود: کمبود امکانات اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع یکی از مشکلات حوزه مدیریت شهری است.

🔹وی در ادامه با انتقاد از حضور اکثر مسئولان در مراسم افتتاحیه پروژه‌ها تصریح کرد: لزومی ندارد در مراسم افتتاح همه مسئولان حضور داشته باشند بلکه باید بطور نمادین تعدادی به نمایندگی در این مراسم شرکت کنند و مابقی در محل کار خود مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و رضایت خدای تعالی و مردم را جلب کنند.

حجت الاسلام رحیمی از مدیران شهرستان خواست تا در مراسم افتتاح پروژه‌ها از جوانان و دانش‌آموزان دعوت کنند که همانا حضور آینده‌سازان کشور در این آئین‌ها و تشریح خدمات و اقدامات نظام اسلامی مصداق جهاد تبیین است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group