جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

با شروع دومین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ششم، انتخابات تعیین هیئت رئیسه جدید شورای شهر ساوه برای فعالیت در سال دوم این پارلمان محلی در ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه "سیدعباس امینی"، "مرتضی سعیدی‌نیک" و "محسن فیاضی" کاندیدای ریاست شورای شهر ساوه شدند که پس از انجام رأی‌گیری، "مرتضی سعیدی‌نیک" و "سیدعباس امینی" مشترکا ۵ رای و "محسن فیاضی" ۴ رای کسب کرده و به مرحله دوم راه یافتند.

 در مرحله دوم انتخابات "مرتضی سعیدی‌نیک " با ۶ رای، سکان هدایت شورای این شهر را برای یکسال بر عهده گرفت و  "سیدعباس امینی" دیگر نامزد ریاست شورا ۳ رای کسب کرد.

در ادامه رای‌گیری برای سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر ساوه در دوره ششم، با اکثریت آراء "علی بسطام" به عنوان نایب رئیس "احمد حاج امینی" دبیر اول، "سعیده محمودی" نیز به عنوان دبیر دوم و "یدالله مظهر" به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در ادامه این انتخابات با تشکیل هیات رئیسه جدید، مسئولان کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ساوه نیز برای یک سال انتخاب شدند.

در نتیجه برگزاری انتخابات تعیین روسای کمیسیون های تخصصی با اکثریت آراء "کبری طاهری" رئیس کمیسیون خدمات شهری، سیدعباس امینی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، "سعید کریمی" رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و املاک و محسن فیاضی" به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و عمران انتخاب شدند.

همچنین "سیدعباس امینی" به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر ساوه در کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی و "یدالله مظهر" در کمیسیون ماده ۱۰۰ تجدیدنظر انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا در گفتگو با ایسنا، تعامل و همدلی را رمز موفقیت پارلمان محلی که تجلی اراده شهروندان است دانست و گفت: همدلی و تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر موجب اصلاح امور، بهبود زندگی شهروندان و حفظ و ارتقاء جایگاه این نهاد ارزشمند خواهد شد.

مرتضی سعیدی نیک با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر ساوه اظهار کرد: در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر ساوه اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه طرح های زیرساختی و تعریف پروژه های اولویت دار متناسب با نیاز شهروندان است و در این مسیر از ارائه نقطه نظرات و انتقادات سازنده کارشناسان و عموم مردم ساوه استقبال خواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group