جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست فرمانداری ساوه با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در تامین اقلام اساسی در بازار این شهرستان وجود ندارد، گفت: مردمی و عادلانه کردن یارانه‌ها نسخه نجات بخش اقتصاد کشور و عامل برون رفت مردم از مشکلات معیشتی است.

مهدی الیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه گفت: از آغاز اجرای این طرح با رصد دقیق بازار نیازهای مردم در خصوص کالاهای اساسی بررسی و کمبودها برطرف شده است.

وی با اشاره به توزیع روزانه حداقل پنج تن مرغ در سطح شهرستان افزود: توزیع مرغ به نسبت نیاز شهرستان به صورت روزانه انجام و مازاد تولید به شهرهای همجوار ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و پایش مستمر واحدهای صنفی شهرستان توسط بازرسین، بازار ساوه از آرامش لازم به لحاظ تامین کالا و نظارت بر قیمت ها برخوردار بوده و حتی برخی کالاها به قیمتی پائین تر از قیمت مصوب و اعلام شده به مردم عرضه می شود.

سرپرست فرمانداری ساوه در ادامه با اشاره به اینکه ماهانه  ۲۲۰۰ تن آرد یارانه‌ای در بین ۳۶۰ واحد نانوایی فعال توزیع می‌شود، گفت: کار نظارت بر نانوایی‌های شهرستان ساوه با حضور ۱۵ اکیپ نظارتی برای تشدید نظارت‌ها با همکاری بازرسین ادارات صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتاق اصناف انجام شده که بر نحوه پخت، زمان پخت و کیفیت نان با تاکید بر رعایت روز تعطیلی نانوایی‌ها نظارت کامل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع، روزانه قریب به ۱۲۰ بازرسی از واحدهای صنفی و خبازی صورت می‌گیرد، افزود: بدون هیچ اغماضی با کسانی که عامدانه درصدد اخلال در بازار هستند و به صورت منظم خدمات رسانی نکنند برخورد خواهد شد. برای جلوگیری از تراکم صف در نانوایی‌ها، ساعات پخت هشت نانوایی در محلات مختلف شهر افزایش داده شده است.

او گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار موضوع را به مراجع ذیربط اعلام کنند. هرگونه تخلف توسط تعزیرات حکومتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و منجر به صدور حکم خواهد شد.

انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group